خبرگزاری کار ایران

کدام برنامه او اجرا نشد؟

مهاجرانی: کفاشیان درست می‌گوید، کی‌روش بهانه می‌آورد / شک‌نکنید از گروه صعود می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۵۰

کی‌روش با این حرف‌ها دارد سطح توقع مردم را پایین می‌آورد تا اگر نتیجه نگرفت بگوید ما تدارک خوبی نداشتیم. چطور ما تدارکات خوبی نداشتیم؟

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تمام خواسته‌های کی‌روش را برآورده کرده‌اند و تنها بازی تدارکاتی مقابل فلسطین کنسل شده و حرف‌هایی که کی‌روش در مورد تدارک ضعیف تیم ملی می‌زند، فقط و فقط بهانه است.

گفت‌وگوی حشمت مهاجرانی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل عراق را چطور دیدید؟
بازی با عراق با دیدار با بحرین، امارات و قطر فرق دارد چون فوتبال عراق بی‌شباهت به ما نیست. یعنی آنها هم یک تیم فیزیکی با بازیکنان خلاق هستند اما تیم ما به لحاظ قدرت بدنی و غیرت بالاتر از آنهاست. در این گروه امارات و قطر فوتبال بازی می‌کنند و قدرتی نیستند اما بحرین فیزیکی است و خلاقیت هم دارند. بازی با عراق برای ما دیدار تدارکاتی خوبی بود اما با قطر و امارات فرق می‌کند. بازی دوستانه چیزی را ثابت نمی‌کند و فقط از نظر روحی برای ما خوب بود، ضمن اینکه کی‌روش می‌تواند نکات مثبت و منفی تیمش را ببیند.

* کی‌روش اعلام کرده به لحاظ تدارکاتی ضعیف‌ترین تیم حاضر در جام ملت‌ها هستیم…
کی‌روش با این حرف‌ها دارد سطح توقع مردم را پایین می‌آورد تا اگر نتیجه نگرفت بگوید ما تدارک خوبی نداشتیم. چطور ما تدارکات خوبی نداشتیم؟ ما که در آفریقای‌جنوبی اردو زدیم و بازی هم کردیم و قبل از آن هم با کره‌جنوبی بازی‌دوستانه انجام دادیم و در استرالیا هم با عراق بازی کردیم. کی‌روش مگر چیزی هم خواسته که انجام نشده باشد؟ فقط بازی با فلسطین بوده که انجام نشده است. کی‌روش اردوی‌پرتغال را هم داشته و فقط بازی با فلسطین کنسل شده است. به نظرم وزارت‌ورزش از طریق فدراسیون‌فوتبال همه امکانات را برای کی‌روش فراهم کرده است.

* کفاشیان امروز اعلام کرده کی‌روش بهانه می‌آورد تا اگر نتیجه نگرفت بگوید تدارک تیم ملی ضعیف بوده؟
حرف کفاشیان هم همین دیدگاه ماست و ما هم همین را می‌گوییم. اگر کی‌روش گوش به حرف کفاشیان می‌داد و به جای آفریقا در جزیره‌کیش اردو زده بود، بهتر نتیجه می‌گرفتیم و این همه پول هم هدر نمی‌دادیم. در این موارد کفاشیان کاملا درست گفته است.

* گروه‌ایران در جام ملت‌ها را در چطور ارزیابی می‌کنید؟ برای صعود از این گروه مشکل نداریم؟
همه بازی‌ها سخت است و مشکل داریم، اما دعوا سر مقام اولی است. شک‌نکنید از این گروه صعود می‌کنیم، اما باید اول شویم تا در مرحله بعد به ژاپن نخوریم.

* شانس قهرمانی هم داریم؟
وقتی از گروه صعود کنیم و به دور بعد برویم کار حساس می‌شود و در مواقع‌حساس و سختی همبستگی بازیکنان بیشتر می‌شود و شانس داریم. احتمال هر چیزی برای ما هست و حتی قهرمانی، اما باید خیلی تلاش کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز