خبرگزاری کار ایران

اینقدر به کی‌روش میدان ندهند؛

شاهرودی: جوان‌های تیم‌ملی جایگزین خوبی برای اسمی‌ها هستند / ملی‌پوشان نباید مغرور شوند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۵۶

این کارها سیاست کی‌روش است. شرایط ایران با کشورهای دیگر فرق می‌کند و خود کی‌روش این شرایط را پذیرفته و وقتی شرایط را می‌دانسته چرا هدایت تیم ملی ما را پذیرفته؟

مدافع سابق تیم ملی فوتبال کشورمان مدعی شد بهانه‌های کی‌روش پس از پیروزی در یک بازی تدارکاتی اصلا جالب نیست و اگر او یک بازی رسمی را ببرد بهانه‌های بیشتری خواهد آورد، اما فدراسیون‌فوتبال نباید به او تا این حد میدان بدهد.

گفت‌وگوی رضا شاهرودی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* بازی تیم‌ملی مقابل عراق چطور بود؟
من نیمه‌دوم بازی را دیدم و محک‌بدی برای تیم ملی نبود، اما بازیکنان ما نباید مغرور شوند، چون بازیکنان عراق هم موقعیت داشتند. شرایط آب و هوایی جالب نبود و در آن باران شدید کار تاکتیکی نمی‌شود انجام داد و بازی فیزیکی بود. در هر صورت بازی دوستانه خوبی بود و عراق هم تیم قدری است و نتیجه خوبی گرفتیم.

* کی‌روش در مقابل عراق به یکسری بازیکن جوان میدان داد. عملکرد جوان‌ها را چطور دیدید؟
به نظرم خیلی‌خوب بودند و با انگیزه کار کردند و اگر کی‌روش به آنها اعتماد کند بهتر است. جوان‌ها نشان دادند دست کی‌روش باز است تا اگر بازیکنان اسمی تیم ملی مغرور شده باشند، می‌توانند جایگزین‌های خوبی باشند و به تیم ملی کمک کنند.

* کی‌روش مدعی‌شده از نظر تدارکات ضعیف‌ترین تیم حاضر در جام ملت‌ها هستیم. حرف او را تایید می‌کنید؟
به نظرم بعد از برد این حرف‌ها قشنگ‌ نیست، چرا کی‌روش قبل از بازی این حرف‌ها را نزد و تا برد این حرف‌ها را زد؟ این کارها سیاست کی‌روش است. شرایط ایران با کشورهای دیگر فرق می‌کند و خود کی‌روش این شرایط را پذیرفته و وقتی شرایط را می‌دانسته چرا هدایت تیم ملی ما را پذیرفته؟ اینکه اینقدر به کی‌روش میدان بدهند، خوب نیست. هیچ‌جای دنیا ۵۰ روز لیگ را تعطیل نمی‌کنند، چون تیم‌ها دوباره باید یک دوره بدنسازی کنند و انگار لیگ دوباره شروع شده است.

* کفاشیان اعلام کرده کی‌روش با این حرف‌ها بهانه می‌آورد. حرف کفاشیان را چطور تحلیل می‌کنید؟
به نظرم کفاشیان خوب صحبت کرده؛ بالاخره او رئیس‌فدراسیون است و باید جوابگو باشد و حتی کفاشیان می‌توانست بگوید چرا کی‌روش بعد از برد این حرف‌ها را زده است. کی‌روش یک برد آورده و غرور او را گرفته است. حالا خوب است بازی تدارکاتی را برده و اگر بازی رسمی را ببرد فکر کنم بهانه‌های دیگری هم بیاورد.

* چه پیش‌بینی از حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا داری؟
از گروه‌مان صعود می‌کنیم، اما همانطور که با کشورهای آسیای‌شرقی مشکل داشته‌ایم باز هم مقابل کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا مشکل داریم و امیدوارم باز هم غیرت و تعصب به درد تیم‌ملی بخورد، مثل بازی معروف با استرالیا که با غیرت و تعصب بچه‌ها و دعای مردم ۲-۲ مساوی کردیم و به جام جهانی رفتیم.

* در جام ملت‌های آسیا شانس قهرمانی داریم؟
فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، اما چراکه ایران در ماه‌های اخیر در رنکینگ تیم اول آسیا بوده و شانس داریم. هر تیمی به مسابقات می‌آید به قهرمانی فکر می‌کند. امیدوارم تیم ملی به فینال برسد و قهرمان شود، چون این قهرمانی برای همه فوتبالی‌ها خوب است و باعثمی‌شود هواداران دوباره با فوتبال آشتی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز