خبرگزاری کار ایران

برای ابر ستاره محبوب فوتبال ایران؛

جادوگری که در هیچ معادله‌ای نمی‌گنجد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۴۱

امروز صبح انتظار داشتیم اخبار مربوط به تیم‌ملی به صورت گسترده‌ای پوشش داده شود و تیتر یک مطبوعات به تیم ملی اختصاص یابد اما در کمال شگفتی این کریمی بود که همه نگاه‌ها را به خودش معطوف کرده بود

امروز صبح وقتی مقابل کیوسک روزنامه‌فروشی روزنامه‌های ورزشی را دیدیم، همان‌جا میخکوب شدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی این روز در استرالیا به سر می‌برد تا برای جام ملت‌های آسیا آماده شود و حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها داشته باشد، اما آنچه امروز ما را مقابل کیوسک روزنامه‌فروشی میخکوب کرده علی کریمی بود؛ مردی از جنس فوتبال، از جنس مردم با محبوبیتی که هر روز بر آن افزوده می‌شود و یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ فوتبال ایران را به محبوب‌ترین چهره این روزهای فوتبال کشورمان تبدیل کرده است.

در روزهایی که علی کریمی ترجیح داد کنار تیم ملی نباشد و به قول خودش خیانت نکند، کارلوس کی‌روش و شاگردانش در استرالیا به سر‌می‌برند. امروز صبح انتظار داشتیم اخبار مربوط به تیم ملی به صورت گسترده‌ای پوشش داده شود و تیتر یک مطبوعات ورزشی به تیم ملی اختصاص یابد، اما در کمال شگفتی این علی کریمی بود که همه نگاه‌ها را به خودش معطوف کرده بود.

حضور در تمرین پرسپولیس و جلسه با حمید درخشان باعثشد تا کریمی دوباره تیتر یک شود چراکه او به عنوان محبوب‌ترین چهره ورزشی ایران در حال‌حاضر هنوز هم می‌تواند تماشاگران را به استادیوم‌ها بکشاند و هم برای روزنامه‌ها تیراژ و فروش به ارمغان بیاورد.

به نظر می‌رسد سایه علی کریمی بر سر فوتبال‌ایران سنگینی می‌کند و نمی‌توان فوتبال را بدون او تصور کرد. مردی که هرگز مقابل مدیران کم توان و بی‌بضاعت سر خم نکرد و همواره در جبهه‌مردم ایستاد و غم‌مردم را خورد تا در کنار توانایی‌های فنی‌اش، محبوبیتی دست‌نیافتنی به دست آورد.

آری، او علی کریمی است ابر ستاره فوتبال ایران که همه چارچوب‌های ریز و درشت را شکسته و به تنهایی می‌تواند تماشاگر و تیراژ را با هم به ارمغان بیاورد.

تک ستاره‌ای که هنوز هم در آسمان بی‌ستاره فوتبال ایران می‌درخشد و می‌تواند تمام معادلات موجود را به هم بریزد و حتی پای پلکان هواپیما قید سفر با تیم ملی به استرالیا را بزند تا خیانت نکند و همین اتفاق هم بر محبوبیت او می‌افزاید. او علی کریمی است مردی که در هیچ معادله‌ای نمی‌گنجد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز