خبرگزاری کار ایران

حضور وی در هر عرصه‌ای خوب است؛

خواجه‌وند: ملاقات با علی کریمی دوستانه بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۲۷

بعد از حضور علی کریمی در محل تمرین پرسپولیس، امروز نشست خوبی با حضور ایشان و مدیریت باشگاه در محل باشگاه انجام شد و همانطور که ایشان هم عنوان کردند، این ملاقات یک دیدار دوستانه بود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: حضور علی کریمی در تمرین پرسپولیس با استقبال کادر فنی، بازیکنان، هواداران و مسوولان باشگاه روبرو شد و وی در ادامه آن برنامه، امروز به باشگاه آمدند که ملاقاتی دوستانه انجام شد.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه‌وند گفت: بعد از حضور علی کریمی در محل تمرین پرسپولیس، امروز نشست خوبی با حضور وی و مدیریت باشگاه در محل باشگاه انجام شد و همانطور که وی هم عنوان کردند، این ملاقات یک دیدار دوستانه بود.

وی درباره مطالب منتشر شده درباره فعالیت رسمی وی در مجموعه تیم ادامه داد: حضور علی کریمی در تمرین دیروز با بازخورد مثبتی روبرو شد. همه اعضای تیم و هواداران از این مساله خوشحال و راضی بودند و ایشان در ادامه آن حضور، امروز به باشگاه آمدند. قطعا با توجه به جایگاهی که وی به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه دارد، حضور وی در هر عرصه‌ای خوب است و باشگاه از آن استقبال می‌کند اما به هر حال امروز دیداری دوستانه داشتیم.

خواجه‌وند درباره آخرین وضعیت نیلسون تصریح کرد: نیلسون در باشگاه حضور پیدا کرده‌اند و مذاکرات پیرامون فسخ قرارداد مستقیم با ایشان جریان دارد. مباحثمطرح شده در جلسه هم حول مسائل مالی مربوط به فسخ قرارداد و تسویه حساب ادامه دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حضور محمد نوری و علیرضا نورمحمدی در باشگاه و مسائل مطرح شده در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: موضوع نورمحمدی و نوروزی از این قرار بود که به خواست درخشان، برای پیگیری مسائل موجود به باشگاه آمده بودند. جلسات انجام شد و این بازیکنان هم مشکلی برای انجام تمرینات نداشتند. امروز هم نوری و نورمحمدی بعد از تمرین به باشگاه آمدند و پس از آن هم برای حضور در تمرین بعد از ظهر باشگاه را ترک کردند. مسائل مربوط به قرارداد آنها نیز در جریان صحبت‌ها از سوی باشگاه پیگیری می‌شود تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

سخنگوی پرسپولیس درباره اضافه شدن بندی تحت عنوان «حسن انجام‌کار» به قراردادها گفت: اینطور نیست که باشگاه بخواهد یک طرفه‌بندی را اضافه کند. قرارداد یک سند دو طرفه است که اضافه یا کم‌شدن هر بندی منوط به موافقت و امضای دو طرف است.

بحثکسر قرارداد مطرح نیست. موضوع این است که در یک قالب حرفه‌ای، بخشی از رقم قرارداد در مرحله آخر پرداخت می‌شود که پرداخت آن منوط به اجرای مفاد قرارداد و تعهدات است. باشگاه در نظر دارد از این پس در انعقاد قراردادها، مسائل حرفه‌ای و انضباطی را بیشتر لحاظ کند که در دنیا امری عادی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز