خبرگزاری کار ایران

بهانه‌ بی‌بهانه سینیور؛

کی‌روش نگاهی به عراق و فلسطین بیندازد / مردم بازی‌‌های شجاعانه می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۶۴۶

کی‌روش از حمایت همه‌جانبه فدراسیون‌فوتبال، رسانه‌ها و مردم ایران برخوردار است و باید از این موقعیت طلایی نهایت استفاده را ببرد.

تیم ملی فوتبال ایران با تمام حواشی و مشکلاتی که در چند ماه اخیر داشته بالاخره به جام ملت های آسیا رسید و حالا باید اولین بازی خود را مقابل بحرین انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی ایران طی ماه‌های گذشته مشکلات زیادی داشت و عدم انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب و مشکلات بازیکنان سرباز ذهن کادر فنی را به خودش مشغول کرده بود، اما فدراسیون‌فوتبال سعی کرد هر آنچه در توان دارد را در اختیار کارلوس کی‌روش و شاگردانش بگذارد تا ملی‌پوشان با تمام توان در این تورنمنت‌بزرگ و معتبر شرکت کند.

در روزهای اخیر اما شاهد جنگ‌لفظی بین کی‌روش و کفاشیان بودیم، آنجا که سرمربی تیم‌ملی کمبود بازی‌های تدارکاتی را مشکل‌اصلی تیم ملی خواند، اما رئیس‌فدراسیون این مسائل را بهانه‌های مرد پرتغالی برای ناکامی احتمالی دانست، اما آنچه که مسلم است اینکه کی‌روش اردوهای مدنظرش را در پرتغال و آفریقای‌جنوبی برگزار کرده و ۲ بازی سطح بالا با کره‌جنوبی و عراق هم انجام داده، ضمن اینکه مرد پرتغالی شرایط خاص‌ایران را می‌دانست و با توجه به تمام مشکلاتی که سر راهش بود، مسئولیت تیم ملی را قبول کرد و امروز باید هنرش را در جام ملت های آسیا به رخ بکشد.

کی‌روش تمام امکانات فوتبال‌ایران را در اختیار داشته و تک‌تک بازیکنان با نظر او به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، پس دیگر بهانه‌ای برای عدم موفقیت باقی نمی‌ماند. البته همه ما خوب می‌دانیم فوتبال ورزش لحظه‌ها است و تضمین موفقیت برای هیچ تیمی وجود ندارد، اما با توجه به اعتبار فوتبال‌ایران که در حال حاضر هم در رنکینگ‌فیفا تیم اول قاره‌کهن محسوب می‌شود، فوتبال‌دوستان ایرانی در حال‌حاضر به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نمی‌شوند، چراکه کی‌روش یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال‌ایران را در اختیار دارد و با چنین مهره‌هایی باید بتواند در آسیا بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.

کی‌روش از حمایت همه‌جانبه فدراسیون فوتبال، رسانه‌ها و مردم ایران برخوردار است و باید از این موقعیت طلایی نهایت استفاده را ببرد. اینکه کی‌روش از کمبود بازی‌های تدارکاتی می‌نالد، البته حرفی نابجا نبوده و نیست، اما مرد پرتغالی شرایط تیم‌های دیگر مثل عراق و فلسطین را در نظر بگیرد که مدت‌هاست درگیر جنگ هستند و بدون توجه به این مشکلات با تمام توان و انگیزه‌ای بالا به فکر افتخار آفرینی برای کشورشان هستند.

از کی‌روش انتظار داریم تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شجاعانه بازی کند و فوتبال‌ایرانی را ضمیمه دانش خود کند و بهترین بهره را از بازیکنان در چارچوب تاکتیک‌های مد نظرش ببرد تا تیم ملی نتایج خوبی در آسیا گرفته و با افتخار به ایران برگردد…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز