خبرگزاری کار ایران

برای حضور در ریو باید تلاش کنیم؛

عابدزاده: دوست دارم به تیم‌ ملی کمک کنم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۷۴۶

امیدوارم با یک برد مقابل عمان بتوانیم اردوی بلند مدت ۱۱ روزه خود را در ترکیه آغاز کنیم تا به اوج آمادگی برسانیم.

دروازه بان تیم ملی امید گفت: سعی می‌کنم با تلاش خود و انتخاب از سوی خاکپور در ترکیب تیم ملی باشم و عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، امیر عابدزاده، دروزاه‌بان تیم ملی امید درباره اردوی تدارکاتی این تیم در عمان گفت: اردوی عمان تدارک خوبی برای تیم ملی امید است. یک بازی مهم برابر عمان داریم تا با آمادگی کامل در بازی مقدماتی حضور داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: زمان این اردو محدود است، اما ما با فکر بازی خوب، تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی برگزار می‌کنیم. امیدوارم با یک برد مقابل عمان بتوانیم اردوی بلند مدت ۱۱ روزه خود را در ترکیه آغاز کنیم تا به اوج آمادگی برسانیم.

سنگربان تیم ملی امید درخصوص کار کردن با سعید عزیزیان گفت: به عنوان یک بازیکن برایم فرقی نمی کند با کدام مربی کار کنم، اما سعی می‌کنم از تجربیاتش استفاده کنم. عزیزیان مربی بسیار خوبی هستند و تجربیات‌شان را به من ارائه می‌دهند و امیدوارم بتوانم با استفاده از تجربیات و دانش این مربی موفق باشم.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد امید دارید تا دروزاه‌بان اول تیم ملی امید باشید، گفت: هر دروازه‌بانی طبیعتا دوست دارد نفر اول باشد و بهترین رقابت را با حریفان‌خود انجام دهد. من دوست دارم به تیم ملی کشور کمک کنم و سعی می‌کنم با تلاش خود و انتخاب از سوی خاکپور در ترکیب تیم ملی باشم و عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارم.

عابدزاده در پایان درخصوص شناخت از حریفان و صعود به المپیک ریو گفت: خوشحالم در این دوره از اردوی تیم ملی، در جمع بزرگان فوتبال هستم. از لحاظ امکانات، تجربیات فنی و شرایط روحی، تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و این بازیکنان هستند که باید با تلاش به موفقیت برسند. اگر بازیکنان با فکر پیروزی و حضور در ریو روز خود را غاز و به پایان برسانند بدون‌شک به هدف‌شان می‌رسند به شخصه می‌دانم در ریو بازی می‌کنیم. رقابت‌های سختی داریم، اما این کار دست نیافتنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز