خبرگزاری کار ایران

صعود به المپیک سخت است؛

طباطبایی: تیم ملی کار دشواری در استرالیا دارد / کاری نکردیم که انتظار قهرمانی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۵۷

ما در وهله نخست اگر بتوانیم سه بازی نخست خود را در مرحله گروهی با موفقیت پشت سر بگذرانیم و بعد از آن بازی به بازی به فکر دیدارهای تک حذفی باشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: رسیدن به مقام قهرمانی مسابقات جام‌ملت‌های آسیا بسیار سخت است.

هادی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص شرایط حضور تیم‌ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا بیان داشت: بازی در جام‌ملت‌های آسیا بسیار سخت است، چراکه تیم‌ها با دیدگاه‌های مختلفی پا به این مسابقات می‌گذارند، یک تیم برای میدان‌دادن به جوانان و با تجربه‌شدن آنها برای جام‌جهانی، یک تیم برای ثابت‌کردن قدرت خود در جام ملت‌ها و یکسری تیم‌ها هم برای قهرمانی رقابت می‌کنند و در این وضعیت رسیدن به قهرمانی بسیار سخت خواهد بود.

وی ادامه داد: ما در وهله‌نخست اگر بتوانیم ۳ بازی نخست خود را در مرحله‌گروهی با موفقیت پشت‌سر بگذاریم و بعد از آن بازی به بازی به فکر دیدارهای تک‌حذفی باشیم، باید برای رسیدن به عنوان‌قهرمانی امیدوار باشیم گرچه برای رسیدن به این مهم کاری انجام نداده‌ایم.

این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه اگر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم اتفاقی نخواهد بود، تاکید کرد: متاسفانه ما از سال‌های گذشته کار خاصی برای تقویت تیم‌ملی انجام نداده‌ایم که حالا انتظار قهرمانی داشته باشیم. این‌بار هم فقط می‌خواهیم در مسابقات جام ملت‌ها شرکت کنیم. نتایج ما هم لحظه‌ای و روی اتفاق بوده، در حالیکه در فوتبال‌روز دنیا برای نتیجه‌گیری باید برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: طی ۸-۷ سال گذشته و حتی پیش از آن ما استراتژی خاصی برای فوتبال کشورمان نداشتیم، در حالیکه ما از الان باید به فکر ۴ سال آینده و دوره بعد رقابت‌های جام ملت‌های آسیای بعد باشیم، در کنار این مسابقات جام‌جهانی و المپیک را هم مد نظر قرار دهیم.

مربی تیم امید با اشاره به آخرین شرایط این تیم بیان داشت: متاسفانه برای آماده‌سازی کامل تیم امید زمان لازم را نداریم، با این حال در یک مقطع‌کوتاه سعی کردیم از تمامی نفراتی که شرایط سنی‌شان به تیم امید می‌خورد تست بگیریم. تا الان هم خوشبختانه شرایط خوب است، گرچه معتقدم کار سختی را پیش رو داریم تا به المپیک برسیم.

وی افزود: امیدوارم باشگاه همکاری لازم را با تیم امید داشته باشند در کنار کمبود بازی بین‌المللی برای تیم‌امید کاملا احساس می‌شود، با این حال صعود به المپیک فوق‌العاده سخت، اما نشدنی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز