خبرگزاری کار ایران

محکم جلو نرفتیم و ناز کشیدیم؛

راد: بحرین جلوی ما تیمی نیست / به جمع ۴ تیم برسیم، قهرمان می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۳۰

دعا می کنم این تیم اول شوند اما کسانی که مسئول هستند لذت و کیف آن را نبرند چون شادی این پیروزی مال ملت و به خاطر زحمت بچه ها است

بازیگر سینما و تلویزیون ایران معتقد است ما اگر خودمان را باور کنیم و حاشیه درست نکنیم، ‌ می‌توانیم در جام‌ملت‌های آسیا قهرمان شویم اما هنوز در گیر مسائل پیش پا افتاده هستیم و دنبال زمین تمرین و بازی تدارکاتی می گردیم.

گفت‌و‌گوی سعید راد با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در آستانه بازی با بحرین شرایط تیم ملی را چطور می‌بینید؟
الان که بازی‌ها را می‌بینم، تیم ما از همه تیم‌ها سرتر است. کویت مقابل استرالیا مثل یک تیم دسته‌چهارمی ما بازی کرد، اما همیشه خودمان برای خودمان حاشیه درست می‌کنیم و خودمان را به حاشیه می‌بریم که زمین یا بازی تدارکاتی نداریم. باید خودمان را باور کنیم که می‌توانیم، چون ما احتیاج به نتیجه و شادی و شعف داریم. باید قهرمان شویم تا غرور ملی‌مان سیراب شود.

البته در این راه مدعیان دیگر هم وجود دارند؟
بله، ‌ آنها هم بیکار ننشسته‌اند، اما مساله این است که ما محکم جلو نرفتیم و این همه مدت ناز کی‌روش را کشیدیم. ما مسائلی داریم که هیچ‌وقت حل نمی‌شود، مثل مربی، زمین تمرین و بازی تدارکاتی و نمی‌دانم این مسائل چرا هیچ‌وقت حل نمی‌شود. ما هنوز درگیر مسائل پیش پا افتاده مثل زمین تمرین هستیم. ما کشور ثروتمندی هستیم و از نظر فرهنگی هم غنی هستیم، اما هنوز مسئله ما دستشویی‌های استادیوم‌ها است. دعا می‌کنم این تیم اول شود، اما کسانی که مسئول هستند لذت و کیف آن را نبرند چون شادی این پیروزی مال ملت و به خاطر زحمت بچه‌ها است. ما هنوز ۲۵ تا بازیکن نداریم که از بچه‌های شهدا و مردم همین مملکت باشند و دنبال دورگه‌های خارجی هستیم. اینها ایرانی هستند ولی پول‌شان را می‌گیرند و می‌روند و به فکر ایران نیستند.

بازی با بحرین را چطور می‌بینید؟
باید راحت بحرین را بزنیم. البته این یکی - دو روزه دو باری تلویزیون ما حرف‌های گذشته را مطرح کرد و حرف از آن بازی معروف با بحرین زد. دیگر آن حرف‌ها نیست و یاد آن بازی‌های گذشته نیفتیم. بحرین جلوی ما تیم نیست، اما هنوز دنبال انتقام و این حرف‌ها هستیم. فوتبال ما فوق‌العاده است و قوی هستیم. کی‌روش کار خوبی کرده که به جوان‌ها اعتماد کرده، مگر اینکه دوباره به همان تیم پیر اعتماد کند. ایمان دارم بحرین را می‌بریم، اما اگر مساوی کنیم زنگ خطر برای ما به صدا در می‌آید.

تیم ملی در این تورنمنت شانس قهرمانی دارد؟
خوش‌بینی ما همیشه بالا است و همین مساله کار دست ما می‌دهد. روی کاغذ استرالیا و کره‌جنوبی را دیدم که در اندازه ما هستند و ژاپن را هنوز ندیده‌ام. ما اگر به جمع ۴ تیم برسیم قهرمان می‌شویم. رسیدن به جمع ۴ تیم برای ما مهم است، چون آنجا هیجان به بازیکنان و مردم منتقل می‌شود و شرایط برای ما بهتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز