خبرگزاری کار ایران

چهارمین سالگرد فوتبالیست‌جوان؛

پدر عظیمی: از فرزندم سوء استفاده کردند / روح پسرم را آزار دادند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۳۵

در این مراسم که در منزل پدری مرحوم سجادعظیمی برگزار شد برخی از همبازیان و مربیان آن مرحوم نیز حضور داشتند.

مراسم چهارمین سالگرد ارتحال سجاد عظیمی عضو تیم احسان ری شب گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مراسم که در منزل پدری مرحوم سجاد عظیمی برگزار شد برخی از همبازیان و مربیان آن مرحوم نیز حضور داشتند.

مرحوم سجاد عظیمی بازیکن تیم جوانان احسان ری بود که در جریان بازی دوستانه با جوانان سایپا با برخورد به دروازه بان حریف به کما رفته و دچار مرگ مغزی شد و خانواده مرحوم عظیمی اعضای بدن فرزندشان را اهدا کردند.

نکته تامل برانگیز در این مورد اینکه دادگاه در مورد اتفاقی که برای مرحوم سجاد عظیمی رخ داد باشگاه سایپا ۳۵ درصد و باشگاه احسان ۶۵ درصد دیه محکوم کرد؛ در این بین باشگاه سایپا ۳۵درصد خود را پرداخت کرد اما مدیران باشگاه احسان ری که مرحوم عظیمی عضو آن تیم بود به رای صادره اعتراض کرده اند.

علی عظیمی پدر مرحوم سجاد عظیمی که از این موضوع به شدت ناراحت است در این ارتباط به خبرنگار ایلنا گفت: می خواهم از مدیران احسان ری به هر جا که می شود از جمله فدراسیون فوتبال و حتی وزارت ورزش شکایت کنم. آنها بی معرفتی کرده و روح فرزند من که عضو این باشگاه بود را با این کار ناراحت کردند.

پدر مرحوم سجاد عظیمی تاکید کرد: در کجای دنیا یک بازیکن در ۴ روز ۳ بازی انجام می دهد اما مدیران احسان ری در ۴ روز در ۳ تیم بزرگسالان، امید و جوانان از فرزندم استفاده کردند که درنهایت این اتفاق برای او رخ داد و فوت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز