خبرگزاری کار ایران

راحت صعود می‌کنیم؛

کاظمی: یک سر و گردن بالاتر از قطر و امارات هستیم / توقع ما حضور ایران در فینال آسیا است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۸۸

بازی ما مقابل قطر زیاد سخت نیست، همانطور که از جنگندگی و برتری فیزیکی‌مان مقابل بحرین بهترین استفاده را بردیم و پیروز میدان شدیم.

کارشناس فوبال کشورمان گفت: در جام ملت‌های آسیا گام اول را خیلی‌خوب و محکم برداشتیم.

فرهاد کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پیروزی خیلی‌خوبی مقابل بحرین داشتیم و خدا را شکر گام اول را خیلی خوب برداشتیم. به نظرم این پیروزی موفقیت خوبی برای تیم ملی بود، چون در هر تورنمنتی همیشه بازی‌اول با اهمیت است و خدا را شکر که خیلی‌خوب و مستحکم شروع کردیم.

سرمربی پیشین پیکان تصریح کرد: تیم ملی در این گروه راحت می‌تواند صعود کند چون بازی امارات مقابل قطر را دیدم و ما یک سر و گردن بالاتر از آنها هستیم و ان‌شااله یکی از فینالیست‌های جام باشیم.

وی افزود: بازی بعدی ما مقابل قطر است و خیلی قوی‌تر از آنها هستیم. قطر تیم فیزیکی نیست و در مقابل تیم ما جنگنده و فیزیکی است و می‌توانیم از این پتانسیل به نحو احسن استفاده کنیم. بازی ما مقابل قطر زیاد سخت نیست، همانطور که از جنگندگی و برتری فیزیکی‌مان مقابل بحرین بهترین استفاده را بردیم و پیروز میدان شدیم.

این مربی فوتبال در مورد سومین بازی تیم‌ملی مقابل‌امارات گفت: امارات خیلی برتر از قطر نبود که بتواند ۴ گل به این تیم بزند، اما اماراتی‌ها از موقعیت‌های‌خود به خوبی استفاده کردند. قطر و امارات در یک سطح هستند و کلا نمی‌توانند مشکلی برای ما ایجاد کنند.

کاظمی در پایان در مورد شانس قهرمانی ایران در جام‌ملت‌ها گفت: این مساله بستگی به این دارد که در نیمه‌نهایی با چه حریفی بازی کنیم، اما توقع فوتبال ما این است که فینالیست مسابقات شویم. خودم انتظار دارم تیم ملی تا فینال مسابقات پیش برود. تیم ما تلفیقی از جوان‌ها و با تجربه‌ها است و چند سال است این بازیکنان کنار هم بازی کرده‌اند و کارهای تاکتیکی را تمرین کرده‌اند و الان زمان بهره‌برداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز