خبرگزاری کار ایران

تعویض شدنم با طالب‌لو عجیب‌ بود؛

رودباریان: عیار کار حقیقی را باید مراحل بعدی سنجید / تیم‌های عربی مشکل دروازه‌بانی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۸۹

وقتی وحید را کنار زمین دیدم تعجب کردم. قبلاً چنین تصمیمی در اردوی تیم ملی گرفته نشده بود و با من هم صحبتی نکردند، اما تعویض شدم و کنار زمین قلبم برای موفقیت تیم ملی و طالب‌لو می‌تپید.

سنگربان پیشین تیم ملی با اشاره به اینکه جام‌ملت‌های ۲۰۰۷ برای او تمام شده، اظهار کرد تیم‌های عربی در جام ملت‌های آسیا مشکل دروازه‌بانی دارند.

حسن رودباریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره عملکرد سنگربانان تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا گفت: معتقدم با یک بازی نمی‌شود درباره عملکرد دروازه‌بان‌های این دوره نظر داد، اما چیزی که به خوبی نمایان است، ضعف شدید تیم‌های عربی در این پست است.

وی اضافه کرد: غیر از علی الحبسی دروازه‌بان عمان که مقابل کره‌جنوبی نمایش قابل‌قبولی داشت، سنگربانان دیگر تیم‌های عربی عملکرد خوبی در این مسابقات نداشتند. این ضعف در تیم‌های آسیای‌شرقی و استرالیا دیده نمی‌شود و ‌آنها در این پست‌مهم با چالش روبرو نیستند.

رودباریان درباره عملکرد علیرضا حقیقی، مرد شماره یک تیم ملی ایران توضیح داد: به نظر من علیرضا در دیدار نخست عملکرد بسیار خوبی داشت و آماده نشان داد. البته در دیدارهای بعدی کار او سخت‌تر می‌شود و عیار کار حقیقی را باید در مراحل بعدی بسنجیم.

سنگربان پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که‌ فکر می‌کنید اگر در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۰۷ با وحید طالب‌‌لو تعویض نمی‌شدید، ‌ می‌توانستید ضربات پنالتی کره‌ای‌‎ها را مهار کنید؟ توضیح داد: آن جام و لحظه تعویض من با وحید، سال‌هاست برای من تمام شده؛ چیزی که از فوتبال آموختم این است که وقتی یک بازی تمام شد همه لحظات و صحنه‌های آن‌ هم تمام می‌شوند.

وی اضافه کرد: وقتی وحید را کنار زمین دیدم تعجب کردم. قبلاً چنین تصمیمی در اردوی تیم‌ملی گرفته نشده بود و با من هم صحبتی نکردند، اما تعویض شدم و کنار زمین قلبم برای موفقیت تیم ملی و طالب‌لو می‌تپید. به هرحال انگار قسمت نبود جزو ۴ تیم مرحله پایانی باشیم.

رودباریان تیم سال ۲۰۰۷ ایران را تیمی قدرتمند توصیف کرد و افزود: حیف شد. در آن تیم ۸ لژیونر حضور داشتند و آن سال ما از مدعیان‌اصلی قهرمانی جام‌ملت‌های آسیا به شمار می‌آمدیم. به هرحال امیدوارم امسال تیم ایران با قدرت پیش برود و نتایج ارزشمندی بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز