خبرگزاری کار ایران

قطر چیزی برای از دست دادن ندارد؛

مظلومی: بازی ساده‌ای مقابل قطر نداریم / نباید از شیوه بازی تیم ملی ایراد بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۰۵

در بازی‌های گروهی همه دنبال صعود هستند و تیم‌ها در این مرحله خودشان را خسته نمی‌کنند و انرژی‌شان را برای بازی‌های سخت‌تر ذخیره می‌کنند..

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: قطر چیزی برای از دست دادن ندارد.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره دومین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌ها که باید مقابل قطر قرار بگیرد، اظهار کرد: به نظرم قطر با توجه به شکست در بازی‌اول چیزی برای از دست دادن ندارد. ما بازی ساده‌ای مقابل قطر نداریم. ما همیشه مقابل قطر مشکل داشته‌ایم، اما می‌توانیم در این دیدار پیروز شویم و سرگروه بالا برویم که راه ما هموارتر خواهد شد.

وی افزود: قطر تیمی موذی است و نباید روی بازی‌اول قضاوت کنیم و این مساله برای تیم ما هم هست. درست است در بازی‌اول مقابل بحرین پیروز شدیم، اما می‌توانیم بازی به بازی بهتر شویم. بازی با قطر سخت است و همیشه برای ما مشکلاتی درست کرده، اما نمی‌تواند سد راه ما شود.

مظلومی در مورد انتقاداتی که از شیوه بازی‌اول تیم ملی مطرح می‌شود، اظهار داشت: شیوه بازی ما شیوه بدی نبود و نباید نظر کارشناسی را روی بازی‌اول بگذاریم. در بازی‌های گروهی همه دنبال صعود هستند و امروز هم دیدید که کره‌جنوبی یک گل به کویت زد و بازی را اداره کرد و به خودش فشار نیاورد. تیم‌ها در این مرحله خود را خسته نمی‌کنند و انرژی‌شان را برای بازی‌های سخت‌تر ذخیره می‌کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: در بازی‌اول ما خیلی با هوش و حرفه‌ای بازی کردیم و آنچه که می‌خواستیم را به دست آوردیم، یعنی ۳ امتیاز بازی را گرفتیم. تفکرات کی‌روش نسبت به جام‌جهانی عوض شده، چراکه آنجا دفاع اتوبوسی داشتیم، اما اینجا تهاجمی بازی کردیم و ۲ گل زدیم و در ۱۰ دقیقه آخر دفاع کردیم که طبیعی بود و نباید خرده بگیریم. باید صبر کنیم و در بازی‌های بعدی تیم ملی را تحلیل و قضاوت کنیم.

مظلومی در پایان در مورد شانس قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز گفت: ما شانس قهرمانی داریم، چون تیمی جوان و با تجربه داریم. در حال حاضر تیم خوبی داریم و کارشناسانی که در استرالیا هستند هم ایران را شانس قهرمانی دانسته‌اند که ان‌شالله همین‌طور خواهد شد و قهرمان می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز