خبرگزاری کار ایران

بخت قهرمانی برای آنها قائل نیستم؛

مهاجرانی: نتایج ضعیف تیم‌های عربی قابل پیش‌بینی بود / شکست عربستان مقابل چین بحث‌انگیز است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۵۶

این نتایج برای تیم‌های عربی قابل پیش‌بینی بود و نتایج عجیبی پیش نیامده و قابل پیش‌بینی بود که تیم‌های عربی چنین عملکردی داشته باشند…

تیم‌های عربی در جام‌ملت‌های آسیا در استرالیا نتایج خوبی کسب نکردند و حتی عربستان هم نتوانست مقابل چین دوام بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کویت و عمان در گروه اول بسیار ضعیف ظاهر شدند و روی هم ۸ گل از میزبان خوردند و مقابل کره‌جنوبی هم راهی جز تسلیم نداشتند. عرب‌ها نتوانستند در مقابل تیم‌های غیر عربی برنده شوند و فقط مقابل یکدیگر پیروز شده‌اند و به نوعی خودزنی کرده‌اند.

اولین تیم‌های حذف شده از جام شانزدهم نیز عرب‌ها هستند و تنها تیم‌های ۴ تایی هم تیم‌های عربی بودند که مقابل استرالیا، ژاپن و امارات ۴ گل خوردند. این نتایج بسیار ضعیف نشان از دوران نزول فوتبال اعراب دارد و حشمت مهاجرانی هم این مساله را تایید می‌کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوبال ایران در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: این نتایج برای تیم‌های عربی قابل پیش‌بینی بود و نتایج عجیبی پیش نیامده است.

حشمت مهاجرانی در ادامه افزود: من پیش بینی می‌کردم که تیم‌های عربی چنین عملکردی داشته باشند. این نتایج برای تیم‌های عربی از قبل معلوم بود و فقط باخت عربستان به چین بحثبرانگیز بود.

وی متذکر شد: مشخص نشد چرا عربستان باخت، چون سابقه آنها در آسیا بهتر از چین است و این مساله قابل‌بحثاست.

این پیشکسوت فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: کشورهای عربی در این جام به آن صورت شانسی ندارند، چون سابقه فوتبال آنها کمتر از تیم‌های دیگر قاره است و به همین دلیل بختی برای قهرمانی آنها در این دوره از رقابت‌ها قائل نیستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز