خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای مطرح شد؛

تاکید باشگاه به حفظ احترام استقلالی‌ها / اعضا اجازه توهین به یکدیگر را ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۰۲

گذشته‌ها گذشته و نمی‌توان زمان را به عقب برد تا به آن روزها برگردیم و ظاهرا تاکید بر این مسائل هم اثر بخشی اش را از دست داده است.

باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای بر این نکته تاکید کرد که سوتفاهمات و اختلافات درون خانوادگی باید در داخل تیم حل شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، این روزها فضای فوتبال ایران درحال تغییر است. روزهایی بود که بازیکنان معنای بزرگ و کوچکی را می‌دانستند و با وجود همه ناملایمتی‌‌ها، احترام بزرگترها را حفظ می‌کردند. به هرحال گذشته‌ها گذشته و نمی‌توان زمان را به عقب برد تا به آن روزها برگردیم و ظاهرا تاکید بر این مسائل هم اثر بخشی اش را از دست داده است.

باشگاه استقلال همواره بر اصل احترام به بزرگترها تاکید کرده و اعتقاد داشته بازیکنانی که حتی یک دقیقه با پیراهن با ارزش این باشگاه به میدان رفته‌اند، عضوی از خانواده استقلال محسوب می‌‌شوند و مورد احترام هستند و هیچ‌کس اجازه ندارد حتی کوچکترین توهینی به آنها بکند.

برخی از مسائل روز هم در همین قالب قابل‌فهم است. به همین دلیل هیچ‌کدام از اعضا اجازه توهین به یکدیگر را ندارند و حتی اختلافات و سوتفاهمات نیز باید در چارچوب درون خانوادگی حل شود، چراکه بیرون رفتن مسائل‌درونی باشگاه، دل هواداران را به درد می‌‌آورد و خاطرشان را مکدر می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز