خبرگزاری کار ایران

مایلی‌کهن تصمیم عجولانه‌ای گرفت؛

شاهرودی: هرگز نگفتم من مالدینی‌ام و عذرخواهی نمی‌کنم / حاجی هم از خط زدن من ناراحت بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۸۳

بچه‌هایی که در اردو بودند مدام از امارات با هم در تماس بودیم و می‌گفتند که حاجی مایلی در جلسات مدام می‌گوید که قلبم درد می‌کند که رضا شاهرودی را خط زدم و او باید الان کنار ما می‌بود

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است در گذشته اشتباه کرده و در مقابل مایلی‌کهن سرمربی‌وقت تیم ملی ایستاده در صورتی که باید از او عذرخواهی می‌کرد و همراه با ملی‌پوشان به جام ملت‌های آسیا در امارات می‌رفت.

گفت‌وگوی رضا شاهرودی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* محمد مایلی‌کهن اعلام کرد قبل از جام ملت‌های ۹۶ در امارات پا روی دلش گذاشته و تو را از تیم ملی خط زده…
من حاجی مایلی را دوست دارم و می‌دانم آن زمان خیلی ناراحت شد و من را خط زد. به هر حال حاجی آن زمان سرمربی تیم ملی بود و تصمیم عجولانه‌ای گرفت. من هم اگر عذرخواهی می‌کردم همه چیز حل می‌شد، اما جوانی کردم. الان هم گذشته‌ها گذشته است و تمام شده و نباید به این چیزها فکر کنیم.

* آن موقع خود مایلی‌کهن هم از این اتفاق ناراحت بود؟
بله خودش هم ناراحت بود. بچه‌هایی که در اردو بودند مدام از امارات با هم در تماس بودیم و می‌گفتند حاجی در جلسات مدام می‌گوید قلبم درد می‌کند که شاهرودی را خط زدم و او باید الان کنار ما می‌بود. من اگر در آن زمان خط نمی‌خوردم به یکی از تیم‌های بزرگ اروپایی ترانسفر می‌شدم.

* پس مایلی‌کهن با این کار جلو پیشرفت تو را گرفت؟
بله این اتفاقات افتاد و خط خوردم، اما خیلی آماده و باانگیزه بودم.

* در همان مقطع سعداوی عذرخواهی کرد و برگشت، اما انگار تو گفته بودی من مالدینی‌ام و عذرخواهی نمی‌کنم؟
نه اصلا از این حرف‌ها نمی‌زنم. من اگر مالدینی شدم، مردم این لقب را به من دادند و نباید از لقبی که مردم به من داده‌اند سوءاستفاده کنم.

* اگر الان این اتفاق بیفتد از مایلی‌کهن عذرخواهی می‌کنی؟
بله صددرصد عذرخواهی می‌کنم. آن زمان جوانی کردم و اگر جوانی نمی‌کردم به اروپا می‌رفتم. اگر عذرخواهی می‌کردم چیزی از من کم نمی‌شد، اما اینجوری ضرر کردم چون فیکس تیم ملی بودم و در آخرین تمرین تیم ملی و پای پلکان هواپیما خط خوردم و خیلی بد شد. من حاجی مایلی را دوست دارم و ان‌شاالله الان که کنار تیم ملی امید است موفق شود. به جوان‌ترها توصیه می‌کنم در چنین مواقعی حتما عذرخواهی کنند، چون حرف اول و ‌آخر را سرمربی می‌زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز