خبرگزاری کار ایران

صادقی باید در استقلال هم خوب باشد؛

محمودی: خاطره آن فینال لعنتی همیشه آزارم می‌دهد / بازی‌دادن به جوان‌ها آینده تیم ملی را تضمین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۲۳

من علاقه زیادی به بازی صادقی دارم اما امیرحسین این را باید بداند اگر در باشگاهش خوب نباشد، در ترکیب اصلی تیم ملی هم جایی ندارد. او باید اول در استقلال خوب بازی کند.

مدافع پیشین استقلال حضور مرتضی پورعلی گنجی در قلب دفاع ایران را تصمیم آگاهانه سرمربی تیم ملی می‌داند و معتقد است امیرحسین صادقی اول باید در تیم باشگاهی‌اش خوب بازی کند.

کاظم محمودی به خبرنگار ایلنا، ‌ گفت: با وجود این‌که با ۵۰ درصد تغییر در خط دفاعی به مصاف بحرین رفتیم اما بچه‌ها بازی خوبی برابر این تیم انجام دادند.

وی در پاسخ به این پرسش که آ‌یا حضور مرتضی پورعلی گنجی به جای امیرحسین صادقی در خط دفاعی ایران، تصمیم درستی بود؟ اظهار کرد: به نظر من این تصمیم کاملاً‌ آگاهانه و درست بود. پورعلی گنجی با بازی موفقش در قلب دفاع ایران این موضوع را تایید کرد. شک نکنید کی‌‌روش بهترین تصمیم را درباره این جابجایی گرفته است. بازی دادن به جوان‌ها آینده تیم ملی را هم تضمین می‌کند.

محمودی ادامه داد: البته من علاقه زیادی به بازی صادقی دارم اما امیرحسین این را باید بداند اگر در باشگاهش خوب نباشد، در ترکیب اصلی تیم ملی هم جایی ندارد. او باید اول در استقلال خوب بازی کند.

مدافع پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از دیدار فینال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۱۳۷۸ بین استقلال و جوبیلوایواتا ژاپن، اتفاقی در اردوی استقلال افتاد که بعد از سال‌ها به آن اشاره کنید؟ توضیح داد: اتفاق خاصی نیفتاد. آن یکی از بدترین خاطرات زندگی من است. خاطره آن فینال لعنتی همیشه آزارم می‌دهد. استقلال آن سال یکی از قدرت‌های آسیا بود و همه فکر می کردیم. ما به چیزی غیر از پیروزی و قهرمانی فکر نمی‌کردیم اما با چند اشتباه بازی را واگذار کردیم. بعد بازی وقتی به خانه برگشتم خواب به چشمم نمی‌آمد و تا صبح گریه می‌کردم اما بازی تمام شده بود و ستاره سوم را از دست داده بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز