خبرگزاری کار ایران

چند خبر از تیم ملی قطر؛

کری‌خوانی‌ بلماضی و برهان / چهارتایی آمدن دروازه‌بان ۴‌تایی!

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۱۶

حدود ۱۵ ساعت مانده به این دیدار اخبار جالبی از اردوی قطری‌ها در رسانه‌ها منتشر می‌شود که به کری‌خوانی‌ عنابی‌ها و آغاز جنگ روانی‌ آن‌ها پیش از بازی با ایران مربوط می‌شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا در جام ملت‌های آسیا برابر قطر به میدان می‌رود و به همین دلیل جمال بلماضی سرمربی و قاسم برهان دروازه‌بان این تیم با کری‌خوانی جنگ روانی را پیش از مسابقه آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال ایران و قطر از دور دوم جام ملت‌های آسیا در گروه C ساعت ۱۲:۳۰ فردا با قضاوت روشن ایرماتوف، داور سرشناس ازبکستان در ورزشگاه سیدنی برگزار می‌شود. حدود ۱۵ ساعت مانده به این دیدار اخبار جالبی از اردوی قطری‌ها در رسانه‌ها منتشر می‌شود که به کری‌خوانی‌ عنابی‌ها و آغاز جنگ روانی‌ آن‌ها پیش از بازی با ایران مربوط می‌شود.

خط و نشان بلماضی در توئیتر
جمال بلماضی، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر، با انتشار یک توئیت کری‌خوانی برای ایران را آغاز کرده است. وی در صفحه شخصی‌اش از روحیه بالای بازیکنان قطر برای رویارویی با تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داده است. بازیکنان تیم ملی قطر هم در کنار بندرگاه سیدنی با مردمی که از آنان تقاضای عکس یادگاری می کردند، سلفی انداختند و وانمود می‌کردند روحیه بالایی دارند.
قطری‌ها در شانگیریلا

کاروان تیم ملی فوتبال قطر پیش از بازی با تیم ملی ایران در هتل قبلی عمانی ها اقامت کرد. تیم ملی قطر که بازی نخست خود را در کانبرا انجام داده بوده برای بازی با ایران به سیدنی آمده است و در هتل شانگیریلا همان هتلی که تیم ملی عمان در آن سکونت داشت اقامت کرده است.

باخت ممنوع!
بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر برای دیدار با ایران شعار «باخت ممنوع و هیچ نتیجه ای به جز پیروزی برای قهرمان خلیج فارس معنی ندارد» را برای خود انتخاب کرده‌اند. آن‌ها در صورت شکست مقابل ایران از دور مسابقات حذف می‌شوند.

قدرت قطر از دید دروازه‌بانی ۴‌تایی!
دروازه بان تیم ملی قطر هم با وجود ۴ گلی که در بازی با امارات دریافت کرده وانمود می‌کند از روحیه بالایی برخوردار است. قاسم برهان در مصاحبه‌ای پیش از بازی با ایران گفت: لیاقت ما صعود به مراحل بالاتر است و در این راه باید مقابل ایران پیروز شویم. تمام بازیکنان تیم ما با یکدیگر پیمان بسته اند که سرنوشت خود را بدست گرفته و قدرت خود را به ایران نشان دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز