خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم دل مردم را شاد کنیم؛

برزای: باید خود را به رقبایى مثل ژاپن برسانیم / خوشحالم سردار گلزنی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۴۸

امیدوارم این روند در سایر مسابقات هم ادامه پیدا کرده و تیم ملی با نتایجی که می‌گیرد دل مردم را شاد کند.

کاپیتان تیم ملی امید معتقد است با توجه به زمان کوتاهی که تا شروع مسابقات مقدماتی المپیک باقی مانده تلاش زیادی برای آمادی‌سازی تیم لازم است.

به گزارش ایلنا، بهنام برزای در مورد پیروزی روز گذشته تیم ملی ایران مقابل قطر گفت: بازى تیم ملى برابر قطر را ندیدم، اما شنیدم بچه‌ها خیلى خوب بازى کردند. امیدوارم این روند در سایر مسابقات هم ادامه پیدا کرده و تیم ملی با نتایجی که می‌گیرد دل مردم را شاد کند.

وی در ادامه بیان کرد: نکته‌اى که در بازى دیروز بسیار خوشحالم کرد گلزنى سردار آزمون، همبازى سابقم بود. به همین جهت دیشب با آزمون تماس تلفنی گرفتم و در صحبت با او به خاطر گلی که به ثمر رساند به او تبریک گفتم. به سردار گفتم درخشش تو و جهانبخش که قرار است با بازیکنان‌امید در مرحله مقدماتى المپیک هم بازى ما شوید موجب تقویت روحیه من و همه بازیکنان تیم امید است.

برزای درباره اردوی تیم ملی امید در ترکیه که از روز گذشته آغاز شده، افزود: پس از اردوى عمان این اردو که در ترکیه در حال برگزارى است، دومین اردوى کامل تیم امید است و نقش بسزایى در آماده‌سازى ما براى مسابقات مقدماتی المپیک که از ۳ فروردین آغاز می‌شود، دارد. باید تلاش کنیم و سختى بکشیم تا خودمان را به حد رقبایى مثل ژاپن که حریفان اصلى ما هستند برسانیم.

وی در پایان متذکر شد: ۳ بازى تدارکاتى در این اردو داریم که امیدوارم بتوانیم آنچه را که محمد خاکپور و کادر فنى از ما می‌خواهند به خوبى انجام دهیم تا دل مردم را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز