خبرگزاری کار ایران

به درستی برای ژاپن پنالتی گرفت؛

میرزابیگی: فغانی می‌تواند فینال جام‌ملت‌ها را قضاوت کند / داوران شرق‌آسیا بهتر از عرب‌ها بودند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۰۸

یکی از بزرگ‌ترین حسن‌های فغانی این است که آمادگی‌بدنی بالایی دارد و در تمام دقایق بازی نزدیک صحنه‌ها بود و این موضوع کمک شایانی به او می‌کرد تا تصمیمات درستی بگیرد.

پیشکسوت داوری کشورمان گفت: علیرضا فغانی در دیدار ژاپن و عراق قضاوت خوبی داشت و می‌توان ادعا کرد یکی از بهترین داوران حاضر در این دوره از جام ملت‌ها است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به سومین قضاوت علیرضا فغانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا بیان داشت: به جرات می‌توان گفت فغانی یکی از بهترین داوران این دوره از جام ملت‌های آسیا است. او در جریان بازی ژاپن و عراق یک پنالتی به سود ژاپن اعلام کرد که کاملا درست بود، اگر دقت کرده باشید ۲ بازیکن عراقی، بازیکن ژاپنی را قیچی کردند و پنالتی کاملا صحیح بود.

وی ادامه داد: تا اینجای جام ملت‌ها فغانی ۳ بازی را قضاوت کرده که نشان می‌دهد قضاوت‌های‌خوبی داشته که مسوولان afc باز هم به او اطمینان می‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین حسن‌های فغانی این است که آمادگی‌بدنی بالایی دارد و در تمام دقایق بازی نزدیک صحنه‌ها بود و این موضوع کمک شایانی به او می‌کرد تا تصمیمات درستی بگیرد.

این پیشکسوت داوری اضافه کرد: یقین دارم فغانی در مراحل بالاتر هم قضاوت خواهد کرد و فقط تیم‌ملی با حضور در مراحل بالاتر جام‌ملت‌ها می‌تواند مانع حضور فغانی در ادامه جام باشد، اما اگر خدای ناکرده تیم ملی نتواند به مراحل بالاتر برود، فغانی می‌تواند در نیمه‌نهایی یا حتی در فینال قضاوت کند.

میرزابیگی اضافه کرد: در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا داوران شرق‌آسیا عملکرد به مراتب بهتری نسبت به داوران عربی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز