خبرگزاری کار ایران

قطر بهتر از ما بازی کرد؛

محمدی: با ژاپن رو به رو نشویم بهتر است / تیم ملی می‌تواند با طراوت‌تر بازی کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۰۵

امارات نسبت به بحرین و قطر بهتر است اما صعودمان به عنوان سر گروه مهم است. فکر می‌کنم هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند رفت و بازی با امارات می‌تواند محک خوبی برای تیم ما باشد

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معتقد است تیم ملی ایران فوتبال دلچسبی بازی نمی‌کند، در صورتی که بازیکنان هجومی در اختیار کی‌روش هستند و می‌تواند فوتبال با طراوت‌تری را به نمایش بگذارد و در کنار نتیجه گرفتن، بازی تماشاگرپسندی هم از تیم ملی ببینیم.

گفت‌وگوی رضا محمدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در تورنمنت ۴ جانبه اهواز قهرمان شدید. این بازی‌ها چطور بود؟
تورنمنت اهواز روز ۲۱ دی‌ماه با حضور ۴ تیم شروع شد. ما با استقلال‌اهواز در روز اول بازی کردیم و دو بر صفر بردیم و استقلال صنعتی هم به فولاد نوین باخت تا در فینال ما با فولاد نوین بازی کنیم. در وقت قانونی بازی ۲ بر ۲ شد و در ضربات‌پنالتی من ۲ پنالتی حریف را گرفتم و بازی را بردیم و قهرمان شدیم. استقلال‌صنعتی هم به استقلال‌اهواز باخت و چهارم شد. به نظرم بازی‌ها سطح خوبی داشت به خصوص بازی فینال که فولاد نوین ما را اذیت کرد. ما در ۱۵ دقیقه پایانی ۱۰ نفره شدیم و در دقیقه ۹۴ بازی هم گل مشکوک به آفساید خوردیم، اما در نهایت بردیم و قهرمان شدیم.

در مورد جام‌ملت‌ها صحبت کنیم. تیم‌ملی ۲ پیروزی به دست آورد. عملکرد تیم‌ را چطور می‌بینید؟
فکر می‌کنم هیچ کسی به تیم ملی ما خیلی خوش‌بین نبود، چون تدارکات خوبی نداشتیم. ما در این ۲ بازی نتیجه‌گرا بازی کردیم و بردیم و صعود کردیم، اما خوب بازی نکردیم. قطر بهتر از ما بازی کرد و تعداد پاس‌های آنها بیشتر از ما بود. با این ۲ برد صعود ما قطعی شد تا هم روحیه تیمی ما بهتر شود و هم در بازی‌‌های بعدی بتوانیم نمایش بهتری داشته باشیم.

دیدار بعدی ما با امارات است. این بازی را چطور می‌بینید؟
من بازی امارات مقابل بحرین را دیدم. امارات نسبت به بحرین و قطر بهتر است، اما صعود ما به عنوان سر گروه مهم است. فکر می‌کنم هر دو تیم برای پیروزی به میدان خواهند رفت و بازی با امارات می‌تواند محک خوبی برای تیم ما باشد.

به نظر شما شکل بازی تیم ملی دلچسب هست؟
نه، فوتبال ما فوتبال دفاعی نیست و در این ۲ بازی خطر خیلی خاصی روی دروازه ما ایجاد نکردند. عیار ساختار دفاعی ما در بازی‌های مهمتر مشخص می‌شود. تیم ملی می‌تواند با طراوت‌تر بازی کند. قطر در مقابل ما بهتر از تیم کی‌روش بازی کرد و ما فقط دل به ضد حمله بسته بودیم. بازیکنانی مثل جهانبخش و سروش رفیعی در تیم ما هستند که می‌توانند تیم ما را هجومی‌تر کنند، اما همه چیز به نظر کی‌روش بستگی دارد.

فکر می‌کنی در مرحله بعد با ژاپن رو به رو شویم بهتر است یا با عراق و اردن؟
صددرصد عراق و اردن خیلی بهتر هستند اما از طرفی هم اگر به ژاپن بخوریم بهتر است چراکه در مرحله نیمه نهایی به استرالیا که میزبان است نمی‌خوریم و با کره‌جنوبی یا چین بازی خواهیم کرد. در مجموع اگر در مرحله بعد با ژاپن رو به رو نشویم بهتر است چون عراق و اردن راحت‌تر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز