خبرگزاری کار ایران

محمدزاده خبر داد:

شکایت برخی از بازیکنان دارای کارت معافیت‌ مشکل‌دار از نیروی‌انتظامی!

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۰۳

برخی از پرونده‌ها مانند قضیه هومن افاضلی و شکایت حمید درخشان ازنعیم سعداوی به کمیته دیوان حکمیت ارجاع شده و پس از بررسی‌های لازم حکم آنها صادر خواهد شد.

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: در مورد بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده منتظر نظر قوه قضاییه هستیم.

علی اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب که پرونده هومن افاضلی و شکایت حمید درخشان از نعیم سعداوی به دیوان‌حکمیت ارجاع شده درخصوص تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال بیان داشت: تاکنون این تغییرات به کمیته‌اخلاق ارتباطی نداشته، چراکه تمامی قوانین کمیته‌اخلاق براساس قوانین فیفا است. کسانی هم که در راستای تغییر اساسنامه کار می‌کنند تاکنون در این ارتباط چیزی به ما نگفتند و بعید می‌دانم تغییری در قوانین کمیته اخلاق ایجاد شود.

وی افزود: برخی از پرونده‌ها مانند قضیه هومن افاضلی و شکایت حمید درخشان از نعیم سعداوی به کمیته دیوان حکمیت ارجاع شده و پس از بررسی‌های لازم حکم آنها صادر خواهد شد.

محمدزاده درباره دستگیری‌های اخیر در سیستم ورزش کشور نیز بیان داشت: من امتحان داشتم و به فدراسیون نرفته‌ام و اطلاعی در این مورد ندارم.

رئیس کمیته اخلاق همچنین با اشاره به پرونده بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده بیان داشت: برخی از بازیکنانی که کارت معافیت‌شان باطل شده از نیروی‌انتظامی به دیوان عدالت اداری شکایت کرده‌اند و در همین ارتباط به قوه قضاییه دادخواست داده‌اند. به همین دلیل ما منتظریم دیوان عدالت قوه‌قضاییه در این ارتباط رسیدگی لازم را داشته باشد که بلافاصله ما نیز به آن رسیدگی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز