خبرگزاری کار ایران

قیمت تعیینی خیلی بالاست؛

نفریه: خریدار استقلال نیستم / سرخابی‌ها را طوری واگذار نکنند که به دامن دولت برگردند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۸۱۵

اینکه می‌گویند تا الان چند خریدار پا پیش گذاشته‌اند تعجب می‌کنم، یعنی این خریداران چه فکر کرده‌اند که پا پیش گذاشته‌اند؟ مطمئنا به فکر بازده پول خود هستند.

عضو سابق هیات‌مدیره استقلال گفت: به نظرم قیمتی که برای فروش سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تعیین کرده‌اند خیلی بالا است و خریدار به سختی گیر می‌آید.

محمد سعید نفریه در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص تعیین مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان برای واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان داشت: مبلغ ۲۹۰ میلیارد تقریباً ۲ برابر آنچه که من فکر می‌کردم است و اینکه می‌گویند تا الان چند خریدار پا پیش گذاشته‌اند تعجب می‌کنم! یعنی این خریداران چه فکر کرده‌اند که پاپیش گذاشته‌اند؟ مطمئنا به فکر بازده پول خود هستند. در حالیکه باید به نحوی سهام را واگذار می‌کردند که پیشکسوتان این باشگاه برای خرید آنها پا پیش می‌گذاشتند.

نفریه درخصوص واگذاری سهام باشگاه استقلال در زمان حضورش در این باشگاه گفت: در آن مقطع کار کارشناسی روی این موضوع نشده بود و حداقل باید ۴-۳ سال روی آن کار کارشناسی انجام می‌شد تا میزان بدهی‌ها و دارای‌های باشگاه مشخص می‌شد، اما در کل معتقدم خصوصی‌کردن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نفع ورزش و فوتبال ما خواهد بود، اما این واگذاری باید طوری باشد که این ۲ باشگاه بعد از مدتی دوباره به دامن دولت برنگردند تا به مانند سیستم سابق اداره شوند.

نفریه در پاسخ به این سوال که آیا قصد خرید سهام باشگاه استقلال را دارید یا خیر، بیان داشت: من همان زمان هم که عضو هیات‌مدیره بودم قصد چنین کاری را نداشتم، چراکه نه بضاعت مالی آن را دارم و نه می‌توانم این باشگاه را به شکلی مدیریت کنم که درآمدزا باشد، اما کسانی مثل علی انصاری می‌توانند چنین کاری را انجام دهند. این‌ها هم اقتصادی هستند که کار مدیریت ورزشی هم در سابقه خود دارند.

این مدیر ورزشی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی برای واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود ندارد و می‌توان به راحتی سهام آنها را به بخش خصوصی واگذار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز