خبرگزاری کار ایران

غلامرضا بهروان خبر داد:

مسابقات لیگ برتر از ۹ بهمن پیگیری می شود / پیش بینی حذف تیم ملی را کرده بودیم!

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۰۷

روز ۹ بهمن سه بازی داریم و روز ۱۰ هم پنج مسابقه دیگر برگزار خواهد شد. ما ریز برنامه را هم نوشته بودیم و پیش‌بینی کرده بودیم در صورت عدم راهیابی تیم ملی به نیمه نهایی جام ملت ها، احتمال تغییر برنامه هست.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از تغییر برنامه هفته هجدهم لیگ برتر به خاطر حذف تیم ملی از مسابقات جام ملت های آسیا خبر داد و گفت: این رقابت ها از ۹ بهمن پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان ضمن اعلام این خبر افزود: پیش از این قرار بود دور برگشت و هفته هجدهم لیگ برتر از روز چهاردهم بهمن آغاز شود ولی با توجه به حذف تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی، برنامه مسابقات تغییر خواهد کرد و این مسابقات از ۹ بهمن ادامه می یابد.

وی افزود: روز ۹ بهمن سه بازی داریم و روز ۱۰ هم پنج مسابقه دیگر برگزار خواهد شد. ما ریز برنامه را هم نوشته بودیم و پیش‌بینی کرده بودیم در صورت عدم راهیابی تیم ملی به نیمه نهایی جام ملت ها، احتمال تغییر برنامه هست. ما برنامه جدید را امروز رسما به باشگاه ها اعلام می‌کنیم.

به گفته بهروان، تیم فوتبال امید هم روز سه شنبه به تهران بر می‌گردد و باید مصالح این تیم هم برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز