خبرگزاری کار ایران

جهانبخش و آزمون در تیم ملی امید؛

کاشانی: حریف ضعیفی در قاره آسیا وجود ندارد / با وینگادا ۸ ماه فرصت‌سوزی کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۴۴

امیدوارم بعد از ۴۰ سال فوتبال ملی ایران سهمیه المپیک را کسب کند و خواسته به حق مردم برآورده شود.

مدیر تیم فوتبال امید که در اردوی آماده‌سازی این تیم در آنتالیای ترکیه حضور دارد

به گزارش ایلنا، حبیب کاشانی در ابتدا گفت: ابتدا باید به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان که تلاش خودشان را برای کسب موفقیت در جام ملت‌های آسیا انجام دادند، خسته نباشید بگویم و امیدوارم در دوره‌بعدی مسابقات تیم ملی ایران بتواند این ناکامی را جبران کند و بعد از سال‌ها جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد. بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خراب کرده‌اند و اتفاق جدیدی نیست. حاجی‌صفی زحمات زیادی برای تیم ملی ایران کشیده و وحید امیری هم به عنوان یکی از جوان‌های تازه وارد، شایستگی‌های خودش را ثابت کرده است.

کاشانی درخصوص اردوی تیم امید در ترکیه گفت: خوشبختانه اردوی خوب و با کیفیتی در ترکیه برپا شده و امکانات لازم در اختیار تیم امید قرار گرفته و فضایی کاملا آرام و صمیمی و شاداب بر تیم حاکم است و امیدواریم در روزهای باقیمانده نیز همین روند ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: بازی‌های تدارکاتی که برای این اردو در نظر گرفته شده علاوه بر اینکه به هماهنگی تیم کمک خواهد کرد، به نوعی شبیه‌سازی بازی‌های مرحله گروهی نیز خواهد بود و امیدواریم کادر فنی تیم ملی به اهداف خودش دست پیدا کند.

مدیر تیم ملی امید درخصوص درخواست کادرفنی تیم امید مبنی بر در اختیار داشتن ملی پوشان در زمان مناسب گفت: خواسته کادر فنی کاملا بجاست و امیدواریم سازمان‌لیگ، مدیران باشگاه و مربیان تیم‌ها همکاری لازم را با تیم امید داشته باشند و ملی‌پوشان این تیم در زمانی مناسب در اختیار کادر فنی قرار بگیرند. متاسفانه زمان نلو وینگادا نزدیک به ۸ ماه فرصت‌سوزی شد و اثرات منفی آن را الان و در آستانه بازی‌های مرحله مقدماتی المپیک می‌بینیم. بعد از پایان اردو و بعد از بازگشت تیم به ایران، با حضور کادر فنی تیم امید جلسه‌ای را با کفاشیان خواهیم داشت و نگرانی‌های خودمان را بابت این موضوع مطرح خواهیم کرد تا راه حلی برای رفع این مشکل پیدا کنیم.

کاشانی بیان کرد: البته امیدوارم که با مساعدت فدارسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه‌ها و مربیان و با برگزاری اردوی نهایی در اسفند ماه و اضافه شدن لژیونرها، مرحله اول انتخابی المپیک را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مدیر تیم امید درخصوص وضعیت حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در مرحله نخست انتخابی المپیک گفت: تصمیم‌گیری و هماهنگی این مسئله با کادر فنی است، اما تا آنجایی که من اطلاع دارم خاکپور با جهانبخش صحبت‌هایی را داشته و این بازیکن برای حضور در تیم امید اعلام آمادگی کرده است. قطعا آزمون هم مانند بقیه جوانان ایرانی قلبش برای موفقیت ایران می‌تپد و در خدمت تیم ملی امید خواهد بود.

وی درخصوص رقبای مرحله مقدماتی تیم امید گفت: در قاره آسیا دیگر حریف ضعیف وجود ندارد و خبری از مالدیوی که ۱۷ گل از تیم ملی ایران دریافت کرد، نیست. قطعا تمامی تیم‌های حاضر در گروه ما قدرتمند هستند و به هیچ‌وجه نباید آن‌ها را دست کم بگیریم. افغانستان با مربیان انگلیسی تحول خوبی در فوتبالش بوجود آمده، فوتبال فلسطین تا جایی رشد کرده که ۶ بازیکن تیم ملی بزرگسالانش لژیونر هستند. بنابراین تمامی رقبا انگیزه بالایی دارند و قطعا امتیاز از دست دادن در هر کدام از این بازی‌ها کار تیم امید را برای صعود سخت و دشوار خواهد کرد.

کاشانی درخصوص میزبانی بازی‌های مرحله مقدماتی که فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: هدف و تلاش ما این بود که مسابقات در جایی غیر از پایتخت برگزار شود، اما با توجه به حضور ۵ تیم در این مسابقات و نیازمندی به زمین تمرین، هتل و استادیوم برخی از شهرها امکان میزبانی را نداشتند و در نهایت با تصمیم کادر فنی به این جمع‌بندی رسیدیم که مسابقات در تهران برگزار شود. ما ۳ ورزشگاه آزادی، شهید دستگردی و تختی را به فدراسیون‌فوتبال معرفی کردیم که البته اولویت ما برای میزبانی مسابقات مقدماتی، ورزشگاه آزادی و شهید دستگردی است و منتظر اعلام نظر فدراسیون فوتبال هستیم.

مدیر تیم امید در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بعد از ۴۰ سال فوتبال ملی ایران سهمیه المپیک را کسب کند و خواسته به حق مردم برآورده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز