خبرگزاری کار ایران

تا حامیانی دارد به مربیان‌ایرانی می‌تازد؛

فکری: همه دنیا ساکت باشند تا کی‌روش صحبت کند / با این آبروریزی خیلی‌ها باید از فوتبال ایران بروند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۰۹

او در رئال مادرید و منچستریونایتد کارکرده و اگر خوب بود حداقل در تیم‌هایی مثل اتلتیکومادرید یا تاتنهام به او کار می‌دادند. اصلاً چرا در کشور خودش به او تیم نمی‌دهند؟

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی شد اگر کی‌روش مربی بزرگی بود، در کشور خودش به او کار می‌دادند یا حداقل یکی از تیم‌های باشگاهی اروپایی او را استخدام می‌کرد، اما هیچ جایی به جز ایران او را نمی‌خواهند.

گفت‌وگوی محمود فکری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در مورد شکست تیم ملی مقابل عراق چه نظری دارید؟

ما بازی را خیلی‌خوب شروع کردیم و خوشبختانه به گل هم رسیدیم و به خاطر اشتباه داوری و اخراج پولادی یک مقدار کار ما به مشکل خورد. البته این مسئله نمی‌تواند منجر به باخت ایران شود، چون تیم ۱۰ نفره بازی را ادامه می‌دهد و با توجه به اینکه تفکرات کی‌روش دفاعی است، اگر او تمرکز داشت خیلی‌خوب می‌توانست تیم ملی ایران را هدایت کند، اما تمرکزش به هم خورد و دستور تاکتیکی نداشت و فقط دنبال جنجال و درگیری با داور بود و شاید هم دنبال بهانه، اما می‌توانست تیم را هدایت کند. همانطور که ۱۰ نفره گل هم زدیم، پس می‌توانستیم برنده شویم، اما حذف ایران رقم خورد.

* کی‌روش در حال حاضر به شدت از مربیان ایرانی انتقاد می‌کند. در این رابطه چه نظری دارید؟
الان همه دنیا باید ساکت باشند و کسی در مورد کی‌روش صحبت نکند، چون کی‌روش یه دونه است و از آسمان به زمین آمده و کسی نباید در مورد او صحبت کند. هیچ جای دنیا کی‌روش را نمی‌خواهند و فقط ایران مشتری او است. هیچ کسی نباید در مورد او صحبت کند و فقط نمی‌دانم چه ارتباطی با آفریقای‌جنوبی دارد که مدام می‌گوید او را می‌خواهند، اما در نهایت با ایران قرارداد می‌بندد. کی‌روش یکسری حامی دارد و تا این حامیان هستند باید به مربیان ایرانی بتازد.

* کی‌روش مدعی شده قلعه‌نویی و درخشان جایگاهی در فوتبال ایران ندارند…
این چه حرفی است که کی‌روش می‌زند؟ او اگر توانست در لیگ‌ایران مربیگری کند و یک قهرمانی بیاورد در مورد قلعه‌نویی و درخشان صحبت کند. هیچ تیمی او را نخواسته و در لیگ‌ایران هم به او کار نمی‌دادند و اگر هم بدهند موفقیتی به دست نمی‌آورد، چون در این مدت چیزی از او ندیدیم. او در رئال‌‌ و منچستر کار کرده و اگر خوب بود حداقل در تیم‌هایی مثل اتلتیکو یا تاتنهام به او کار می‌دادند. اصلاً چرا در کشور خودش به او تیم نمی‌دهند؟ وقتی در جام‌جهانی بوده، حداقل یک تیم باید او را می‌خواست، اما فقط ما او را خواستیم. با این همه پولی که از بیت‌المال گرفته کسی نمی‌گوید چیزی به فوتبال ما اضافه نکرده است.

* درباره بحثماندن یا رفتن کی‌روش چه صحبتی دارید؟
کی‌روش نمی‌تواند درد فوتبال ما را درمان کند. الان مشکل فوتبال ما ماندن یا رفتن او نیست، بلکه یکسری مشکلات داریم که خیلی‌های دیگر باید بروند. با این باخت پرونده ناکامی‌های ما کامل شد و از تیم‌های پایه تا بزرگسالان ناکامی و آبروریزی داشتیم.

* منظورت ازخیلی‌هایی که باید از فوتبال ایران بروند کفاشیان است؟
اسم کسی را نمی‌آورم و خودشان می‌دانند باید بروند پس محترمانه بروند. وقتی قلم‌ها و تریبون‌ها خریده شده؛ وای به حال این فوتبال و دیگر امیدی به آن نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز