خبرگزاری کار ایران

از خریدهای نیم فصل راضی‌ام؛

شیعی: برگزاری زودتر از موعد لیگ به خاطر فراموش‌کردن ناکامی تیم ملی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۱۰

خوشبختانه اوضاع تیم خوب است و ما پریروز یک بازی دوستانه با سپاهان داشتیم که جزو بهترین تیم های ایران محسوب می‌شود بازیکنان در این بازی تحت فشار قرار گرفتند تا عیارشان مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: آنقدر به تیم فوتبال خود اعتقاد دارم که حتی به سقوط به دسته اول فکر هم نمی‌کنم.

محمود شیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین شرایط تیم خود بیان داشت: خوشبختانه اوضاع تیم خوب است و ما پریروز یک بازی‌دوستانه با سپاهان داشتیم که جزو بهترین تیم‌های ایران محسوب می‌شود بازیکنان این بازی تحت فشار قرار گرفتند تا عیارشان مشخص شود.

وی ادامه داد: خوشحالم عملکرد بازیکنان به نوعی بود که می‌توانیم امیدوار باشیم که در نیم فصل دوم با تغییر شرایط می‌توانیم چهره متفاوتی از خود به نمایش بگذاریم. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و می‌توانیم عملکرد قابل‌قبولی داشته باشیم. گرچه کار سختی را پیش‌رو داریم و می‌دانیم نیم فصل دوم سخت‌تر از نیم فصل اول خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پیکان خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیداتی که دیدیم و مربی خوبی که داریم در کنار بازیکنان باتعصب ان‌شاالله با شروع مسابقات لیگ برتر ناکامی نیم فصل اول را جبران کرده و به رتبه‌های بالایی جدول صعود خواهیم کرد.

وی افزود: یقینا به مرحله‌ای نخواهیم رسید که خطر سقوط را احساس کنیم. ما مرد روزهای سخت هستیم. تمام مجموعه ایران خودرو از مدیریت تا کارگران زحمت کشیده‌اند تا تیم پیکان بتواند به جایگاه واقعی خود که همانا حضور در میان تیم‌های بالای جدولی است برسانند. من هم به عنوان مدیرعامل باشگاه روزهای خوبی را پیش‌بینی می‌کنم.

شیعی با بیان اینکه از خریدهای نیم فصل تیم پیکان رضایت کامل دارم، بیان داشت: اکبرپور، جمشیدیان و بازیکنان دیگری که جذب کردیم همگی از فوتبالیست‌های خوب کشورمان هستند که به درد تیم ما می‌خورند.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره اعتراض این باشگاه به تغییر برنامه لیگ‌برتر گفت: مدیران فدراسیون‌ فوتبال برای اینکه ناکامی در جام‌ملت‌ها خیلی زود فراموش شود لیگ را زود برگزار کردند تا مردم درگیر این مسابقات شوند. یعنی هیجانات بازی‌های لیگ برتر از لحاظ روحی و روانی روی مردم اثرگذار باشد که خواهد بود و مردم ناکامی تیم ملی را فراموش کنند.

وی درباره شکایت باشگاه صبای قم از صمد مرفاوی بیان داشت: من فکر می‌کنم این موضوع به زودی حل خواهد شد، اما از مرفاوی خواستیم در آرامش کارش ادامه دهد و او هم قول داده به زودی این مشکل را حل خواهد کرد تا مشکلی برای تیم به وجود نیاید..

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز