خبرگزاری کار ایران

سیستم با سکوت درست نمی‌شود؛

رویانیان: سیستم باید به چالش کشیده شود، نه فرد / کی‌روش از حد خودش خارج نشود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۷۰

تیم ملی باخته و باید انتقادها را بپذیرند و نمی‌شود همه تعریف کنند. شکی نیست که بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و مردانه جنگیدند و کی‌روش هم تلاش خودش را کرد، اما بپذیریم که باختیم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: نقاط ضعفی که در تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود ناشی از عدم توجه به زیر ساخت‌ها و کمبود بازی‌های تدارکاتی بود.

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: به نظرم به اندازه کافی به تیم ملی توجه نشد و بازی‌های تدارکاتی به اندازه کافی نداشتیم و باید این مسائل را بپذیریم.

وی افزود: متاسفانه علیرغم خواسته مردم تیم ملی ما نتوانست به جمع ۴ تیم نهایی آسیا برسد و یک اتفاق تلخ بود و برای همه ناراحت‌کننده است اما آنچه که مهم است اینکه با کوبیدن افراد و فقط انتقاد کردند چیزی حل نمی‌شود و دوباره می‌بینیم که باز هم در جام باشگاه‌های آسیا و جام ملت‌های آسیا این شکست‌ها تکرار می‌شود.

وی ادامه داد: تیم ملی باخته و باید انتقادها را بپذیرند و نمی‌شود همه تعریف کنند. شکی نیست که بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و مردانه جنگیدند و کی‌روش هم تلاش خودش را کرد، اما بپذیریم که باختیم. مسئول این شکست فقط یک نفر نیست و یک سیستم است و اگر ساکت شویم سیستم درست نمی‌شود و اگر هم انتقاد سازنده نباشد فایده‌ای ندارد.

رویانیان همچنین تاکید کرد: باید درست انتقاد شود تا سیستم درست شود. اگر فرد را بگوبیم چیزی عاید ما نمی‌شود و باید سیستم را به چالش بکشیم و منصفانه انتقاد کنیم و راهکار پیدا کنیم. این بار سنگینی به دوش بزرگان و کارشناسان فوتبال ایران است تا منصفانه انتقادات را مطرح کنند.

رویانیان در مورد حمله کی‌روش به مربیان‌ایرانی گفت: باید بپذیریم کی‌روش زیر فشار سنگینی قرار گرفته و در محور فشارها قرار دارد، بنابراین عکس‌العمل او طبیعی است، اما کی‌روش نباید از حد خودش خارج شود و به نقدها پاسخ مثبت بدهد. خیلی‌ها کی‌روش را حمایت کردند، اما نقدها را باید بپذیرد، همانطور که اگر قهرمان می‌شدیم کی‌روش قهرمان‌ملی ما نبود، بلکه همه از جمله باشگاه‌ها و مربیان پایه زحمت کشیده‌اند و دخیل بودند و باید از آنها تشکر می‌شد.

وی در پایان متذکر شد: حالا که شکست خورده‌ایم باید بپذیریم همه مسئول هستیم و همه باید کمک کنند و انتقادهای درست ارائه بدهند. همه مربیان و اهالی فوتبال حق دارند انتقاد کنند، اما این انتقادات سازنده باشد و به تیم ملی و فوتبال ما کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز