خبرگزاری کار ایران

کارلوس باید جوابگوی مردم باشد؛

آقاجانیان: کی‌روش باید بماند / جوان‌ها از دل لیگ به تیم ملی رسیدند / تیمی نظیر ایران را ندیدم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۳۳۰

چندین سال است در تورنمنت های بزرگ و مهم حضور دارم و خیلی وقت است که تیمی را ندیده ام بعد از دوبار عقب افتادن از حریف مجددا به بازی بازگردد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: معتقدم کی‌روش باید بماند تا فوتبال‌ایران روند مثبت و رو به رشد خود را ادامه دهد و جوابگوی مردم باشد.

به گزارش ایلنا، مارکار آقاجانیان پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در فرودگاه امام(ره) در جمع خبرنگاران درباره علمکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: هواداران ایران در استرالیا سنگ‌تمام گذاشتند و تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند و از همه آنها تشکر و قدردانی می‌کنم.

دستیار کی‌روش ادامه داد: مردم به خوبی فوتبال را می‌فهمند و متوجه می‌شوند کی‌روش چند بازیکن جوان را به ترکیب تیم ملی اضافه کرده است.

آقاجانیان توضیح داد: کادر فنی به خوبی بازیکنان جوان لیگ‌برتر را شناسایی کرده و افرادی مانند سروش رفیعی و مرتضی پورعلی گنجی از دل لیگ به تیم ملی راه یافتند.

وی به دیدار ایران با عراق اشاره کرد و گفت: چندین سال است در تورنمنت‌های بزرگ و مهم حضور دارم و خیلی وقت است که تیمی را ندیده‌ام بعد از ۲ بار عقب‌افتادن از حریف مجددا به بازی بازگردد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد ماندن کی‌روش تصریح کرد: تصمیم آخر را خودش می‌گیرد، اما با تغییراتی که اعمال شده فکر می‌کنم کی‌روش می‌خواهد تیم ایران را جوان‌تر کند. با این شرایط معتقدم کی‌روش باید بماند تا روند مثبت و رو به جلوی خود را ادامه دهد و جوابگوی مردم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز