خبرگزاری کار ایران

۳ برابر گذشته انگیزه دارم؛

حاتمی: دست پر از اصفهان برمی‌گردیم / استرسی برای بازی در پرسپولیس ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۱۵

ذوب‌آهن شرایط خوبی دارد. آنها یک تیم جوان با یک مربی خوب دارند. آقا یحیی یکی از مربیان خوب و جوان لیگ برتر است اما امیدوارم نمایش خوبی در اصفهان داشته باشیم و ۳ امتیاز را بگیریم تا دل هواداران شاد شود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد که این تیم در حال حاضر به لحاظ فنی و بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و تمام تلاش خودشان را خواهند کرد تا در اصفهان و مقابل ذوب‌آهن ۳ امتیاز را کسب کنند.

گفت‌وگوی بابک حاتمی با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

در آستانه بازی با ذوب‌آهن شرایط پرسپولیس راضی‌کننده است؟
الان شرایط خوبی داریم و جو تیم بسیار خوب است و بچه‌ها با روحیه هستند. در مجموع شرایط ما خوب است و شک نکنید که برای کسب ۳ امتیاز به اصفهان می‌رویم.

اوضاع ذوب‌آهن را در حال حاضر چطور می‌بینید؟
به نظر من ذوب‌آهن شرایط خوبی دارد. آنها یک تیم جوان با یک مربی خوب دارند. آقا یحیی یکی از مربیان خوب و جوان لیگ برتر است اما امیدوارم نمایش خوبی در اصفهان داشته باشیم و ۳ امتیاز را بگیریم تا دل هواداران شاد شود.

عده‌ای معتقدند گل‌محمدی شناخت بسیار خوبی از پرسپولیس دارد و این موضوع برای شما دردسرساز خواهد شد. در این رابطه چه نظری دارید؟
نه، چنین چیزی نیست. همه تیم‌های لیگ برتر از همدیگر شناخت دارند و چون آقا یحیی پیشکسوت پرسپولیس بوده و چند سال در این تیم بود چنین حرفی را می‌زنند اما برای این دیدار تاکتیک به خصوصی داریم. ما در تعطیلات لیگ کار کرده‌ایم ضمن اینکه بدنسازی ما عالی بوده و کارهای تاکتیکی داشته‌ایم و امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم چون شرایط بدنی خوبی داریم.

درخشان اعلام کرده به هواداران قول قهرمانی نمی‌دهم. واقعاً قهرمانی از شما دور شده؟
حضور ما در جمع مدعیان بستگی به بازی‌های آینده دارد و باید بیش از حد تلاش کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. سخت است قول قهرمانی بدهیم اما اگر بخواهیم و تلاش کنیم می‌شود جزو مدعیان باشیم.

برای اولین بار در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی خواهی کرد. استرس نداری؟
استرس که ندارم اما تا جایی که می‌توانم تلاش خواهم کرد تا خواسته‌های کادرفنی را در زمین اجرا کنم و دست پر از اصفهان برگردیم. شخصاً انگیزه خیلی زیادی دارم و نسبت به قبل انگیزه‌ام ۲-۳ برابر شده است آن هم برای تیمی که دوستش دارم و دوست دارم همیشه موفق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز