خبرگزاری کار ایران

به دنبال اظهارات باران چشمه؛

پای کفاشیان به پرونده تخلف پولادی باز شد / تاوان سنگین رئیس برای سرباز فراری!

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۲۲

باید دید این پرونده جنجالی چه سرنوشتی خواهد یافت و اجرای قانون در مورد بازیکنی که قانون را زیرپا گذاشته چگونه اعلام خواهد شد تا مشخص شود بین افراد معمولی و سرشناس اعمال قانون تفاوتی ندارد.

اظهارات رئیس تربیت‌بدنی نیروهای مسلح درباره پولادی پرونده این بازیکن را وارد فاز تازه‌ای کرد تا بر پیچیدگی‌های ابعاد این ماجرا بیافزاید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهر علی باران چشمه عنوان کرده رئیس فدراسیون فوتبال شخصا قول داده که پولادی به کشور بازگشته و وضعیت سربازی فوتبالیست های متخلف نیز مشخص شود. اینکه فدراسیون‌فوتبال چه تضمینی برای خروج پولادی از کشور نزد نیروهای‌انتظامی سپرده بر همگان پوشیده است، ولی به نظر می‌رسد پای رئیس فدراسیون‌فوتبال هم به طور جدی وارد پرونده تخلف این بازیکن شده و وی ناگزیر است به واسطه تعهدی که به مراجع نظامی برای بازگشت پولادی ارائه کرده پاسخگو باشد.

از سوی دیگر افکار عمومی و نمایندگان بطور جدی پیگیر بازگشت پولادی به ایران هستند و حتی از مراجع قضایی خواسته اند از طریق اینترپول و نهادهای بین المللی پیگیر بازگشت این بازیکن متخلف باشند.

در همین حال گفته می‌شود پولادی قصد بازگشت به ایران را داشته، ولی به سبب قراردادی که با باشگاه الشحانیه قطر دارد و لغو آن این بازیکن را با جرائم هنگفتی روبرو خواهد کرد، منتظر است تا قراردادش به پایان برسد و پس از آن به ایران بازگردد و خود را به مراجع انتظامی معرفی کند.

در این باره باران‌چشمه عنوان کرده امیدواریم فدراسیون فوتبال و وزارت‌ورزش به قول خود عمل کنند و همان‌گونه که نیروهای مسلح برای تسهیل اعزام فوتبالیست‌ها کمک کرده و آنها را همراهی کرد، تکلیف خدمت سربازی فوتبالیست‌ها هم مشخص شود.

پیش از جام ملت‌ها و در آستانه اعزام تیم ملی به استرالیا، کارلوس کی‌روش طی درخواستی از وزیر ورزش خواست زمینه همراهی ۲ ملی‌پوش که با مشکل کارت پایان خدمت روبرو هستند را فراهم شود.

باران‌چشمه در این باره می‌گوید: وزیر ورزش در نامه‌ای مکتوب و همچنین درخواست تلفنی از سردار فیروزآبادی خواسته تا اجازه دهد فوتبالیست‌هایی که تیم ملی به حضور آنها نیاز دارد را در جام ملت‌ها شرکت دهند که فیروز آبادی برای حضور آنها تنها در این مسابقات رضایت داد، اما آنها بخشیده نشده‌اند و اجازه دارند تا پایان این مسابقات حضور یافته و پس از بازگشت تعیین تکلیف شوند.

با بازنگشتن پولادی به ایران حالا موضع‌گیری‌ها نسبت به این بازیکن ملی‌پوش بالا گرفته و حتی مهدی تاج اعلام کرده او با رفتارش نشان داد که تخلف اش محرز است.

با این شرایط باید دید این پرونده جنجالی چه سرانجامی خواهد یافت و اجرای قانون در مورد بازیکنی که قانون را زیرپا گذاشته چگونه خواهد بود تا بر همگان معلوم شود بین افراد معمولی و سرشناس اعمال قانون تفاوتی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز