خبرگزاری کار ایران

پیشکسوتان را ترور شخصیت می‌کنند؛

عربشاهی: ‌ بی‌احترامی به من از وزارت‌ورزش نشأت می‌گیرد / می‌خواهند پرسپولیس را به خودمان بفروشند!

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۳۲

پرسپولیس خانه خودم است. ما بودیم که ۳۵ میلیون هوادار برای آن جمع کردیم، حالا می‌خواهند ۲۰ درصد سهام آن را به خودمان بفروشند…

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه هنگام ورود به دفتر باشگاه مسئول حراست باشگاه با بی‌ادبی رفتاری ناشایست با من داشت. این بی احترامی از وزارت ورزش نشأت می‌گیرد.

ضیاء‌عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره درگیری‌اش با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس بیان داشت: با عرض تأسف موضوع درگیری صحت دارد. هنگامی که قصد ورود به باشگاه را داشتم فردی با بی‌ادبی و بی‌احترامی تمام با من برخورد کرد، متاسفانه احترام به پیشکسوت را ندارند. به اسم اینکه حراستی هستند هر کاری دوست دارند انجام می‌دهند، ‌ من خودم حراستی هستم، ‌ همه نظام و رهبری را دوست داریم، ‌ اما کسی هم تافته جدابافته نیست.

وی ادامه داد: طرف بعد از آنکه کمال بی‌احترامی را داشت می‌گوید شما را نشناختم و عذرخواهی کرد. آنها دست به ترور شخصیت پیشکسوتان می‌زنند، باشگاه پرسپولیس خانه ما است. من به دفتر باشگاه رفته بودم تا در مورد مطالباتم و همچنین رتق و فتق کردن امور تیم‌های پایه صحبت کنم.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: بحثخصوصی‌کردن باشگاه‌پرسپولیس باعثشده وزیر ورزش یکسری از آدم‌های خودش را از دیزل خودرو و سایپا خودرو و جاهای دیگر را در باشگاه پرسپولیس پست و مقام دهد اما با من نوعی که ۱۲-۱۰ سال بازیکن تیم ملی بودم بد رفتاری کنند.

عربشاهی درباره جلسه پیشکسوتان با حسین هدایتی عضو سابق و متمول باشگاه پرسپولیس برای خرید سهام این باشگاه اظهار داشت: حسین هدایتی به عنوان یار پرسپولیس نسبت به پیشکسوتان عنایت دارند. قرار شده ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس که خانه خودمان است را به خودمان بفروشند که نوبر است واقعاً. آدم افسوس می‌خورد. وقتی ما در زمانی که در دورترین جاهای ایران با کمترین امکانات برای پرسپولیس بازی می‌کردیم، وزارت ورزش کجا بود؟ من ۱۳ سال برای باشگاه بازی کردم. نفراتی مانند پنجعلی، مایلی‌کهن همه بالای ۱۵ سال بازی کرده‌اند، آن زمان پورحسینی رئیس سازمان خصوصی سازی کجا بود؟

عربشاهی تاکید کرد: پرسپولیس خانه خودم است. ما بودیم که ۳۵ میلیون هوادار برای آن جمع کردیم، حالا می‌خواهند ۲۰ درصد سهام آن را به خودمان بفروشند.

وی درباره دعوت نشدن ناصر ابراهیمی به جلسه پیشکسوتان با حسین هدایتی، بیان داشت: ناصرخان پیشکسوت و مربی من بوده و احترامش واجب است، اما من نمی‌دانم چرا او را به جلسه پیشکسوتان دعوت نکرده‌اند. علی پروین پیشکسوتان را دعوت می‌کرد و او در جریان این موضوع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز