خبرگزاری کار ایران

استقلال ۲ – سپاهان یک؛

آبی‌ها فاتح بازی‌بزرگ هفته / بازیکن کی‌روش ناجی ژنرال / عنایتی با گل برگشت

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۲۷۵

شوت مهار نشدنی ابراهیمی از پشت محوطه جریمه به قعر دروازه احمدی رفت تا ورزشگاه آزادی منفجر شود و استقلال با این گل فاتح دیدار بزرگ هفته هجدهم لقب بگیرد.

دیدار تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان از هفته هجدهم با برتری ۲ بر یک آبی‌پوشان تهران به پایان رسید تا استقلال فاتح بازی بزرگ هفته هجدهم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۶:۵۵ دقیقه با قضاوت یدالله جهانبازی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که آبی‌ها در ثانیه‌های پایانی با هنرنمایی امید ابراهیمی بازی بزرگ هفته را به سود خود رقم زد.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، آرش برهانی، جاسم کرار، رضا عنایتی و سجاد شهباززاده

ترکیب سپاهان: رحمان احمدی، عبدالله کرمی، هادی عقیلی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، حسین پاپی، فوزیل موسایف، رسول نویدکیا، لوسیانو پریرا، مهدی شریفی و محمد رضا خلعتبری

۸دقیقه از بازی گذشته بود که رضا عنایتی با کار خوب کرار پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت سرضرب دروازه سپاهان را گشود تا کاپیتان جدید استقلال، بازگشت باشکوهی به استقلال داشته باشد.

سپاهان دقیقه ۴۲ با نفوذ مهدی شریفی و پاس به بیرون او با ضربه دیدنی حسین پاپی دروازه استقلال را باز کرد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم سپاهان بهتر از حریفش ظاهر شد و هنوز ۲ دقیقه از آغاز این نیمه نگذشته بود که شوت زمینی و محکم لوسیانو از کنار دروازه فروزان راهی اوت شد تا زنگ خطر برای میزبان به صدا در آید.
دقیقه ۵۲ حاج‌صفی با حضور در محوطه جریمه استقلال، صاحب توپ شد اما شلیک محکم او با فاصله کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. ۳ دقیقه بعد جهانبازی خطای مدافعان سپاهان را روی خسرو حیدری در جناح چپ یک‌سوم دفاعی مهمان اعلام کرد. یعقوب کریمی پشت این توپ ایستاد و ارسال زمینی او از مقابل دروازه احمدی گذشت.

دقیقه ۶۰ لوسیانو با حرکت در عرض خط دفاعی استقلال، توپ را به پاپی سپرد و شوت محکم زننده گل اول سپاهان مماس با تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد کرار در یک و دو با شهباززاده با احمدی تک به تک شد و توپ را درون دروازه او جا داد اما پیش از این گل پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود. دقایقی بعد هم میلاد فخرالدینی شوت محکمی را به سمت دروازه سپاهان شلیک کرد اما ضربه او هم با نیم‌متر فاصله از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۶۶ صادقی توپ خلعتبری را به بیرون فرستاد اما در ادامه مهاجم سپاهان به او برخورد تا صادقی نقش زمین شود و هوشیاری‌اش را از دست بدهد. کاپیتان پیشین استقلال پس از انجام مداوا در کنار زمین به میدان بازگشت اما در ادامه بازی همچنان احساس ناراحتی می‌کرد.

با آغاز ۱۵ دقیقه پایانی، قلعه‌نویی هاشم بیک‌زاده را به جای آرش برهانی به زمین فرستاد. دقیقه ۷۸ شهباززاده در یک فرار وارد محوطه جریمه شد و رحمان احمدی به استقبال وی آمد. مهاجم استقلال توپ را مقابل دروازه برای عنایتی فرستاد و در برخورد با سنگربان سپاهان در محوطه جریمه سرنگون شد. عنایتی هم این توپ را با ضربه سر به دروازه بدون دروازه‌بان فرستاد اما ایران پوریان روی خط دروازه توپ را به کرنر فرستاد.

دقایقی بعد خلعتبری پس از جا گذاشتن مدافع استقلال توپ را به دست فروزان کوبید. حسین فرکی دقیقه ۸۵ دست به یک تغییر زد و امیر کریمی به جای رسول نویدکیا به میدان فرستاد. ۲ دقیقه بعد در حالیکه خلعتبری با یک فرار درحال نزدیک شدن به دروازه استقلال بود با خطای خسرو حیدری متوقف شد تا او هم با کارت زرد جهانبازی جریمه شود.

با پایان ۹۰ دقیقه، جهانبازی ۵ دقیقه وقت تلف‌شده برای این دیدار اعلام کرد و در حالیکه ۲ دقیقه از وقت‌های اضافه گذشته بود ارسال بلند استقلالی‌ها در محوطه جریمه به فخرالدینی رسید تا او با یک پاس رو به عقب امید ابراهیمی را صاحب توپ کند. شوت مهار نشدنی ابراهیمی از پشت محوطه جریمه به قعر دروازه احمدی رفت تا ورزشگاه آزادی منفجر شود و استقلال با این گل فاتح دیدار بزرگ هفته هجدهم لقب بگیرد.

استقلال با این پیروزی حساس ۳۱ امتیازی شد و به جایگاه چهارم صعود کرد و سپاهان با ۳۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز