خبرگزاری کار ایران

کار مربی مدیریت نیست، مربیگری است؛

هاشمیان: کی‌روش برود باید بهتر از او را بیاوریم، نه ضعیف‌تر / هزینه‌ها بالاست، باید حساب و کتاب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۶۵

انتظار من این بود که کی‌روش به آموزش مربیان ایرانی کمک کند و به تیم‌های پایه سر بزند. به مربیان جوان آموزش بدهد و به شهرستان‌ها سر بزند.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران معتقد است باید از تجربیات کارلوس کی‌روش استفاده شود.

به گزارش ایلنا، وحید هاشمیان در صفحه شخصی‌اش با اشاره به آینده کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران نوشت: ما یک مدیر داریم یک مربی؛ کار مربی مدیریت نیست، مربیگری است. انتظار من این بود که کی‌روش به آموزش مربیان ایرانی کمک کند و به تیم‌های پایه سر بزند. به مربیان جوان آموزش بدهد و به شهرستان‌ها سر بزند.

وی در ادامه آورده است: تصور من این بود که کی‌روش این کار را می‌کند، اما او پی برد که فوتبال‌ایران نتیجه‌گراست و برنامه‌های خود را بر اساس نتیجه‌گرفتن تدوین کرد. البته کی‌روش کارهای خوبی انجام داده است. خط دفاعی تیم ملی را قوی کرده و بازیکنان جدید خوبی را به تیم ملی معرفی کرد و از همه مهمتر حاشیه‌ها را از تیم ملی کم کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی در در مورد آینده این مربی پرتغالی نیز نوشت: اگر قرار است یک مربی بهتر و قوی‌تر از کی‌روش بیاوریم او برود بهتر است، اما اگر قرار است یکی ضعیف‌تر از او به خصوص خارجی بیاوریم به نظرم رفتن او مثبت نیست.

هاشیمان همچنین متذکر شد: کی‌روش خوبی‌های زیادی دارد، البته انتقاداتی هم به او وارد است. تا ۳ سال دیگر و جام جهانی ما بازی مهمی در پیش نداریم و هزینه‌های او هم بالاست و باید حساب و کتاب کرد. ما در ایران مربیان خوبی داریم که برخی از آنها آدم‌های خوبی هستند. ما باید برای آموزش مربیان جوان برنامه‌ریزی کنیم و مدرسان خوبی را بیاوریم. کی‌روش در این زمینه تجربه‌های گران‌بهایی را دارد که باید از او در تیم‌های پایه تا زمان جام‌جهانی استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز