خبرگزاری کار ایران

جواب خلیلیان را مدیران‌ باید بدهند؛

فکری: عنایتی پیر نشده و با انگیزه است / قلعه‌نویی به کسی باج نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۲۳

من قبلاً هم گفته بودم که حتی اگر رضا تمام شده باشد باید امثال عنایتی احترام بگذاریم که خوب زندگی کرده اند و خودشان را حفظ کرده‌اند و به جای احترام به آنها بی‌احترامی نکنیم

مربی تیم فوتبال استقلال معتقد است این روزها فشار روی قلعه‌نویی وجود دارد، چراکه سرمربی آبی‌پوشان تهرانی نمی‌خواهد به کسی باج بدهد و به همین دلیل مشکلات زیادی برای او ایجاد می‌کنند و فشار روی او وارد می‌شود.

گفت‌وگوی محمود فکری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* بازی با سپاهان را با پیروزی پشت سر گذاشتید. این بازی چطور بود؟
بازی خیلی‌خوبی بود. خودم به دلیل اینکه بازیکنان تیم را به طور کامل در تمرینات نداشتیم می‌ترسیدم، چون سپاهان هم تیم خوبی بود. تیم ما شروع خوبی داشت و یکی از نکات مثبت تیم ما اشتباهات کم ما در خط دفاعی بود، هر چند در دقایق پایانی نیمه اول گل خوردیم، اما تا لحظه آخر تلاش کردیم و گل زیبای امید ابراهیمی ۳ امتیاز را برای ما به ارمغان آورد.

* قلعه‌نویی پس از گل ابراهیمی به وسط زمین رفت. گویا این روزها فشار زیادی را تحمل می‌کند…
در بازی با ذوب‌آهن در اصفهان هم قلعه‌نویی پس از گلزنی تیم به وسط زمین رفت. به هر حال در تیمی مثل استقلال فشار زیاد است به‌خصوص وقتی بخواهی به خیلی‌ها باج ندهی. فشارهای کاذب زیاد است و در کل مربیگری در تیمی مثل استقلال یا پرسپولیس خیلی سخت است و فشارها زیاد است و طبیعی است وقتی در آن دقیقه گل بزنی آن هم به تیمی مثل سپاهان که شانس قهرمانی است اینگونه واکنش نشان بدهی.

* مدیرعامل سپاهان مدعی شد آنگونه که از شما میزبانی کرده‌اند از آنها میزبانی نکرده‌اید…
خلیلیان مدیرعامل سپاهان است و جواب او را مدیران باشگاه باید بدهند که ما در چه حوزه‌ای باید میزبانی می‌کردیم که نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

* رضا عنایتی در اولین دقایق حضورش در بازگشت به استقلال گل زد. گویا عنایتی تمام‌شدنی نیست…
خدا را شکر که عنایتی گل زد. من قبلاً هم گفته بودم حتی اگر رضا تمام شده باشد باید به امثال عنایتی احترام بگذاریم که خوب زندگی کرده‌اند و خودشان را حفظ کرده‌اند و به جای احترام به آنها بی‌احترامی نکنیم، حتی اگر فوتبالش تمام شده باشد. من چیزی به نام پیری، خستگی یا بی‌انگیزگی در او نمی‌بینم. عنایتی خیلی‌خوب تمرین می‌کند و برای ما مثمرثمر بوده و کمک حال استقلال است. از نظر اخلاقی هم عنایتی به تیم ما کمک می‌کند که جای تشکر دارد.

* با حضور طالب‌لو همگان فکر می‌کردند در تیم شما فیکس باشد، اما باز هم به فروزان اعتماد شد…
ما ۳ دروازه‌بان داریم که هر ۳ نفر آنها می‌توانند به تیم کمک کنند. وحید خیلی‌خوب و با انگیزه کار می‌کند و این تشخیص کادر فنی و سرمربی تیم است که ترجیح دادند از فروزان استفاده شود. به هر حال همه بچه‌ها توانایی کمک به استقلال را دارند و امیدوارم همین‌طور با انگیزه کار کنند و به تیم کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز