خبرگزاری کار ایران

صدای تبریزی‌ها درآمد؛

اعتراض رسمی گسترش فولاد تبریز به داوری‌ لیگ‌ برتر

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۴۲

ما صرفا از کمیته داوران تقاضا داریم عدالت مطلق در بازی‌های گسترش فولاد بین میهمان و میزبان رعایت شود، اما اکنون همه چیز برعکس شده است.

مسئولان باشگاه گسترش فولاد با حضور در فدراسیون فوتبال اعتراض خود را به نسبت به قضاوت داور بازی گسترش فولاد و سایپا اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، قضاوت داور بازی گسترش فولاد و سایپا، صحنه‌ها و موارد بحثبرانگیزی به گفته کارشناسان داوری به همراه داشته است. با توجه به حساسیت بازی‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور و سرنوشت‌ساز بودن نتیجه هر مسابقه، احکام درست و صحیح داور بازی، امری خطیر و حیاتی برای باشگاه‌های کشور به حساب می آید.

باشگاه گسترش فولاد تبریز مراتب اعتراض خود را نسبت به قضاوت داور بازی اعلام کرده و مسئولان این باشگاه برای اعلام رسمی این اعتراض در تهران حضور دارند و مدارک و مستندات لازم در این زمینه را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌اند. بازی گسترش فولاد و سایپا، پنجشنبه ۹ بهمن در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد برگزار شد و با پیروزی ۳ بر ۲ تیم سایپا همراه بود.

روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد تاکید کرد: در ۴ مسابقه متوالی گسترش فولاد در لیگ در شهر تبریز مقابل تیم‌های پدیده، راه‌آهن، استقلال خوزستان و سایپا غیر از بازی با راه‌آهن از داوری متضرر شده در حالیکه یک قانون نانوشته در فوتبال صراحت دارد در صحنه‌های ۵۰-۵۰ داوران ناخواسته به سمت تیم میزبان گرایش پیدا می‌کند. ما صرفا از کمیته داوران تقاضا داریم عدالت مطلق در بازی های گسترش فولاد بین میهمان و میزبان رعایت شود، اما اکنون همه چیز برعکس شده است.

روابط عمومی گسترش فولاد اذعان کرد در بازی مقابل پدیده داور یک پنالتی برای گسترش نگرفت که کارشناس داوری برنامه ۹۰ هم آن را اعلام کرد. در بازی مقابل استقلال خوزستان داور یک پنالتی برای گسترش اعلام نکرد و یار حریف را اخراج هم نکرد و کارشناس داوری برنامه نود برآن صحه گذاشت.

این سومین بار متوالی است که در بازی مقابل سایپا داور با دادن کارت زرد دوم به ناحق یار ما را اخراج کرد و هنگام زدن ضربه ایستگاهی منجر به گل مسائی سایپا دیوار دفاعی بازیکنان ما را بیش از حد معمول نگه داشت و عقب برد. ضمن اینکه داور می‌توانست روی ضربه ابراهیمی خطای هند مدافع سایپا را پنالتی اعلام کند. به همین خاطر گسترش فولاد در ۳ مسابقه خانگی که از داوری ضربه خورد فقط یک امتیاز دریافت کرد و این در جدول فشرده رده‌بندی لیگ ممکن ضربات جبران‌ناپذیری بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز