خبرگزاری کار ایران

پتانسیل جدایی از قعر جدول را داریم؛

محمدی: بازی با صبا حکم فینال را دارد / تلاش می‌کنم دوباره به ترکیب اصلی برگردم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۱۴

از شروع لیگ قول‌های زیادی گرفته بودیم اما مشکلات مالی ما حل نشد و الان قرار است حل شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد تا با شرایط روحی خوبی در بازی‌ها شرکت کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معتقد است این تیم می‌تواند با کسب نتایج مطلوب در ۲ بازی آینده از قعر جدول فاصله گرفته و جایگاه بهتری کسب کند چراکه این تیم پتانسیل خروج از بحران و فاصله گرفتن از قعر جدول را دارد.

گفت‌وگوی رضا محمدی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* این هفته با صبای‌قم بازی دارید. این دیدار را چطور می‌بینید؟
صددرصد این بازی برای ما یک فینال دیگر است و ما در خانه و مقابل طرفداران خودمان دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم. صبا تیم خوبی است و مربی کاربلدی دارد و قطعاً تیم ما را آنالیز خواهند کرد و با شناخت کامل به مصاف ما می‌آیند. در دور رفت ۲ بر صفر به آنها باختیم و الان هم دنبال گرفتن انتقام آن بازی هستیم و هم با کسب ۳ امتیاز این بازی شرایط بهترین در جدول به دست بیاوریم.

* مکوندی از هدایت تیم استعفا داده، گویا مشکلات قرار است حل شود تا دوباره به تیم برگردد...
آقا بهروز به دلیل مشکلات مالی استعفا داده بود اما شنیده‌ایم که قرار است مشکلات مالی تیم حل شود و مکوندی هم از امروز در تمرینات حاضر شود تا تیم با شرایط خوبی برای بازی مقابل صبای قم آماده شود.

* مشکلات مالی چقدر به تیم شما ضربه زده؟
صددرصد این مشکلات در روند تیم ما بی‌تاثیر نبوده، چون اگر مشکلات مالی وجود داشته باشد یک تیم نمی‌تواند خوب بازیکن بگیرد و سازماندهی شود. از شروع لیگ قول‌های زیادی گرفته بودیم، اما مشکلات‌مالی ما حل نشد و الان قرار است حل شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد تا با شرایط روحی خوبی در بازی‌ها شرکت کنیم.

* در حال حاضر در قعر جدول به سر می‌برید. با توجه به نزدیکی امتیازها تیم‌ها می‌توانید از قعر فاصله بگیرید؟
همانطور که گفتید امتیازات تیم‌ها در پایین جدول خیلی به هم نزدیک است و ما اگر پیکان را برده بودیم حداقل ۲ پله در جدول صعود می‌کردیم. الان نباید امتیاز از دست بدهیم که کارمان به روز آخر و اما و اگر نکشد. انشاالله صبا را ببریم، بازی بعدی ما گسترش فولاد تبریز است که رقیب ما در قعر جدول است و برد در آن بازی به ما کمک زیادی خواهد کرد تا شرایط بهتری به دست بیاوریم. نفت مسجد سلیمان این پتانسل را دارد تا نتایج بهتری کسب کند.

* با توجه به عملکرد خوبی که در بازی‌های قبلی داشتی چرا مقابل پیکان در ترکیب تیمت نبودی؟
به زعم کارشناسان در ۲ بازی اخیر بهترین بازیکن زمین بودم و حتی در تورنمنت ۴جانبه اهواز هم تاثیر مستقیم در قهرمانی تیمم داشتم و در تمرینات و بازی‌های دوستانه عملکرد خیلی خوبی داشتم. در بازی با پیکان هم نظر کادرفنی بود که در ترکیب اصلی نباشم و به آن احترام می‌گذارم اما همچنان تلاش می‌کنم تا دوباره به ترکیب اصلی برگردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز