خبرگزاری کار ایران

کادر فنی پرسپولیس اعلام کرد؛

تمرینات اختصاصی برای پست‌های مختلف / تمرین گلزنی مهاجمان سرخ‌پوش

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۰۴

در غیاب هادی نوروزی که به دلیل درد از ناحیه کمر غایب بود، مهدی طارمی، محمد عباس‌زاده، ژوزه تادئو، امید عالیشاه، مهدی دغاغله و علی علیپور برای تمرین به درفشی‌فر رفتند.

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز تمرینی اختصاصی را برای ۶ مهاجم در نظر گرفت. این تمرینات روزهای آینده نیز ادامه دارد و شامل نفرات سایر پست‌ها نیز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با اعلام کادر فنی پرسپولیس، مهاجمان امروز برای انجام تمرینات اختصاصی در مجموعه درفشی‌فر حاضر شدند. در غیاب هادی نوروزی که به دلیل درد از ناحیه کمر غایب بود، مهدی طارمی، محمد عباس‌زاده، ژوزه تادئو، امید عالیشاه، مهدی دغاغله و علی علیپور برای تمرین به درفشی‌فر رفتند.

تمرین نوبت صبح که ۴۰ دقیقه به طول انجامید در حضور اعضای کادر فنی بود که جدیت کار را نشان می‌داد. این تمرینات به منظور انجام کار بیشتر روی بازیکنان در جهت رفع نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت صورت می‌گیرد و قرار است ادامه پیدا کند و با توجه به نیازی که از سوی کادر فنی تشخیص داده می‌شود، بازیکنان پست‌های مختلف تمرینات تکنیکی و تاکتیکی مضاعفی را انجام خواهند داد.

کادر فنی امیدوار است با گذشت بازی‌ها شاهد اثربخشی این تمرینات روی قابلیت‌های فردی و تیمی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز