خبرگزاری کار ایران

برای واگذاری آماده هستیم؛

افشارزاده: استقلال در شرایط بحرانی قرار دارد / ۱۰ میلیارد تومان گرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۷۴

از خود لیگ آن‌گونه که باید و شاید نتوانستیم پولی دریافت کنیم. مساله عدم پرداخت حامی مالی و صدا و سیما نیز مزید بر علت شده ضمن اینکه بازی های مهمی هم در پیش داریم که نیازمند پول هستیم.

رییس هیات‌مدیره استقلال دیدار صبح امروز با خادم را مطلوب توصیف کرد و گفت: این نشست ما را به رفع مشکلات باشگاه امیدوار کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده درباره آنچه که در دیدار با خادم مطرح شده را چنین تشریح کرد: در این جلسه روند خصوصی‌سازی را مورد بررسی قرار دادیم، اما عمده بحثپیرامون شرایط مالی باشگاه بود که متاسفانه در شرایط بحرانی قرار داریم.

وی ادامه داد: از خود لیگ آن‌گونه که باید و شاید نتوانستیم پولی دریافت کنیم. مساله عدم پرداخت حامی مالی و صدا و سیما نیز مزید بر علت شده ضمن اینکه بازی های مهمی هم در پیش داریم که نیازمند پول هستیم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که چه مبلغی باید به استقلال پرداخت می‌شده که انجام نشده، گفت: هیات مدیره برنامه‌اش خیلی منظم و مرتب پش می‌رود و امروز هم پیش امیر خادم بودیم برای چگونگی خصوصی‌سازی و برنامه‌هایی که در پیش رو دارد و ضمناً نسبت به بودجه‌ای که باشگاه در حالت بحرانی قرار دارد صحبت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه رقمی قرار بوده به باشگاه استقلال پرداخت می‌شده که تا کنون پرداخت نشده و توسط چه کسانی؟ اظهار داشت: قرار بوده هیات‌مدیره ۵ میلیارد تومان، لیگ ۱۰ میلیارد و حامی مالی ۲۰ میلیارد تومان که متاسفانه از سال گذشته حدود ۶ میلیارد تومن را پیش خور کرده بودند. به طور حقیقی ۱۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

مدیرعامل استقلال از سبک‌دست به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال نام برد و درباره رفع مشکلات مالی این باشگاه تصریح کرد: قرار شد با اعضای هیات مدیره صحبت کنیم تا ببینیم چه راهکاری می‌توانیم برای رفع مشکلات ترسیم کنیم ضمن اینکه در این خصوص مقرر شده با دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان نیز جلسه‌ای داشته باشیم و مشکلات و موانعی که در پیش داریم رامورد بررسی قرار دهیم و از نظراتشان بهره مند شویم.

افشارزاده وضعیت تیم استقلال را بسیار خوب توصیف کرد و ادامه داد: بچه‌ها به خوبی تمرین می‌کنند و تنها موردی که ممکن است بر این روند اثر منفی بگذارد مسائل مالی است که قطعا اگر مشکلات رفع نشود اثرات منفی خود را برروی بازی‌های آینده تیم خواهد گذاشت.

وی در مورد روند خصوصی‌سازی باشگاه استقلال نیز گفت: ماهیچ مشکلی برای خصوصی‌سازی نداریم و آمادگی کامل برای محقق‌کردن این موضوع را داریم. کارها را داریم انجام می‌دهیم. سازمان‌بازرسی هم در حال بررسی استاد و مدارک است و هرچه زودتر روند خصوصی‌سازی انجام شود به نفع ما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز