خبرگزاری کار ایران

باید ۱۰درصد ورزشگاه به استقلال برسد؛

شکوری: جالب است تیم لیگ‌برتری دارند ولی حمایت نمی‌کنند / امیدوارم البرزی‌ها روزی حسرت نخورند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۹۴

همه استان‌ها تلاش می‌کنند یک تیم در لیگ‌برتر داشته باشند و استان‌البرز که تیم در لیگ‌برتر دارد حمایت نمی‌کنند. امیدوارم در آینده حسرت آن را نخورند و الان به تیم ما کمک کنند.

مدافع تیم فوتبال سایپا انتظار دارد این تیم از طرف مردم استانالبرز و مدیران کارخانه سایپا بیشتر حمایت شود چراکه این مجموعه دنبال کسب سهمیه آسیا است و اگر حمایت شود می‌تواند به این مهم دست یابد.

گفت‌وگوی ابراهیم شکوری با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* در آستانه بازی با استقلال شرایط تیم چطور است؟
خدا را شکر وضعیت خیلی‌خوبی داریم و همه آماده‌اند که این بازی را ببریم. ما در نیم‌فصل دوم از ۳ بازی ۷ امتیاز گرفته‌ایم که عملکرد خیلی‌خوبی بوده و آماده‌ایم این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

* اوضاع استقلال را چطور می‌بینید؟
بدون‌شک استقلال تیم خیلی‌خوبی است و در تعطیلات نیم‌فصل تقویت هم شد. استقلال همیشه تیم بزرگی است و بازی‌کردن مقابل آنها دشوار است، اما الان در زمین خودمان بازی می‌کنیم و بچه‌ها انگیزه دارند که ببریم. دو تیم در جدول کنار هم هستند و به نظر من بازی خوبی خواهد شد.

* میزبانی در کرج چقدر به شما مقابل استقلال کمک خواهد کرد؟
با این شرایطی که داریم در کرج فقط زمین به ما کمک می‌کند، چون به این زمین عادت داریم. فصل‌گذشته با استقلال در کرج بازی کردیم، عملاً استقلال میزبان بود و اگر قرار است حرفه‌ای عمل کنیم باید تنها ۱۰ درصد از گنجایش ورزشگاه در اختیار هواداران استقلال قرار گیرد. متاسفانه ما فقط در حرف‌زدن حرفه‌ای هستیم و در عمل چیزی نمی بینیم، اما امیدوارم در بازی فردا این مسئله اجرا شود و تنها ۱۰ درصد به هواداران استقلال بدهند.

* فرض کنید این اتفاق بیفتد و تنها ۱۰ درصد به هواداران استقلال اختصاص یابد. هوادار دارید ورزشگاه را پر کنند؟
به هر حال برای این بازی یک مقدار تماشاگر می‌آید و حتی اگر هوادار نداشته باشیم و استادیوم خالی باشد باید تنها ۱۰ درصد از استادیوم به آنها تعلق بگیرد. من دوست دارم ورزشگاه پر باشد و هواداران ما بیایند و اینکه هواداران استقلال ورزشگاه ما را پر کنند جالب نیست. ما هوادار چندانی نداریم و تنها راهکار این است که مردم‌کرج برای حمایت از ما بیایند یا اینکه تسهیلاتی برای کارگران کارخانه‌سایپا در نظر بگیرند تا استادیوم پرشود، ضمن‌اینکه ما خوب نتیجه گرفته‌ایم و تیم جوانی داریم، اما نمی‌دانم چرا حمایت نمی‌شویم. همه استان‌ها تلاش می‌کنند یک تیم در لیگ‌برتر داشته باشند و استان‌البرز که تیم در لیگ‌برتر دارد حمایت نمی‌کنند. امیدوارم در آینده حسرت آن را نخورند و الان به تیم ما کمک کنند.

* در حال حاضر مشکلی جز عدم حمایت مردم استان البرز ندارید؟
تنها مشکل ما مالی است که یکی - دو سال است ما را اذیت می‌کند. امیدوارم مدیران‌ارشد سایپا به فکر تیم باشند، چون تمام تلاش ما برای کسب سهمیه آسیا است و اگر کمک کنند می‌توانیم این اتفاق مهم را رقم بزنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز