خبرگزاری کار ایران

شرایط پدیده نرمال نیست؛

رجب‌زاده: کابوس نیم فصل دوری از بازی تمام شد / گوشت و خون عنایتی استقلالی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۶۵

با صدور کارت بازی‌ام در نیم فصل بالاخره توانستم برای تیم محبوبم به میدان بروم. بازی با صبای‌قم برای من حکم تولدی دوباره داشت که هیچ‌گاه احساسی که در آن داشتم فراموش‌شدنی نیست.

هافبک تیم فوتبال پدیده شاندیز گفت: بعد از نیم فصل دوری از پدیده، احساسم از اولین بازی ای که برای این تیم انجام می‌دادم وصف‌نشدنی بود.

محمد حسن رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: شکر خدا که کابوس بازی نکردنم در نیم فصل اول تمام شد و با صدور کارت بازی‌ام در نیم فصل بالاخره توانستم برای تیم محبوبم به میدان بروم. بازی با صبای‌قم برای من حکم تولدی دوباره داشت که هیچ‌گاه احساسی که در آن داشتم فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: بازی بسیار خوبی برابر صبا انجام دادیم که با توجه به اینکه هنوز هر دو تیم در شرایط بدنسازی بودند بازی جذابی از آب درنیامد و دو تیم موقعیت‌های کمی بر روی دروازه های همدیگر ایجاد کردند.

هافبک شماره ۵۵ پدیده متذکر شد: از اول شروع نیمه دوم به جای محمد غلامی برای پدیده به میدان آمدم و شکر خدا کادر فنی پدیده برای اولین حضور از من راضی بودند و حتی مرزبان نیز اعلام رضایت کرد.

رجب زاده در خصوص شرایط مالی این روزهای پدیده شاندیز یادآور شد: نمی‌شود چیزی را کتمان کرد. به هر حال سوءتفاهمات رخ داده تاثیراتی بر روی تیم هم به دنبال دارد. شرایط تیم نرمال نیست، اما بد هم نیست که بخواهد به ما ضربه بزند. امیدوارم با صحبت‌هایی که انجام شده به زودی بتوانند قسط دوم قراردادهای بچه‌ها را پرداخت کنند.

وی در پایان از درخشش دوست صمیمی خود رضا عنایتی در استقلال نیز ابراز شادمانی کرده و گفت: درخشش رضا عنایتی دور از انتظار نبود، به هر حال او گلزن‌ترین بازیکن در ادوار گذشته بوده و گلزنی او چیز جدیدی نیست و مطمئنا بیشتر از این ها هم گل خواهد زد. رضا گوشت و خونش استقلالی است و در این تیم باز هم موفق خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز