خبرگزاری کار ایران

باید تاکتیک‌مان را به حریف تحمیل کنیم؛

پورغلامی: استقلال همیشه یک‌شکل بازی می‌کند / من و جلالی تقسیم کار کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۲۲

استقلال نیازی به آنالیز ندارد و سبک بازی آن‌ها تغییر نمی‌کند و همیشه یک شکل بازی می‌کند. ما در زمین خودمان بازی داریم و باید تاکتیک‌مان را به حریف تحمیل کنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا تاکید کرد که استقلال نیازی به آنالیز ندارد و سبک بازی آن‌ها تغییر نمی‌کند و همیشه یک شکل بازی می‌کند.

به گزارش ایلنا، فرهاد پورغلامی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: تمرینات زیادی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و برای دیدار با استقلال آماده‌ایم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم از تمام داشته‌های‌مان محافظت کنیم و مهم‌ترین هدف ما فقط پیشرفت است. به غیر از علی زینالی، ابراهیم‌زاده و محمد نزهتی که مصدوم هستند، سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و آماده‌اند.

پورغلامی درباره حریف آبی‌پوش خود نیز گفت: استقلال نیازی به آنالیز ندارد و سبک بازی آن‌ها تغییر نمی‌کند و همیشه یک شکل بازی می‌کند. ما در زمین خودمان بازی داریم و باید تاکتیک‌مان را به حریف تحمیل کنیم.

مربی سایپا در پاسخ به پرسشی مبنی بر غیبت مجید جلالی در نشست خبری، اظهار کرد: با سرمربی تیم تقسیم کار کردیم که تا پایان فصل نشست های خبری قبل از بازی را من بیایم و جلالی در نشست‌های خبری پس از بازی‌ها شرکت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز