خبرگزاری کار ایران

مربی ترسو به درد پرسپولیس نمی‌خورد؛

دایی: مطمئن‌بودم پرسپولیس با علی دایی سهمیه‌آسیا می‌گرفت / مرد باشند و باخت را گردن بگیرند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۳۱

مربی ترسو به درد پرسپولیس نمی‌خورد و دعا می کنیم پرسپولیس یک مربی شجاع و با وجود بیاورد تا به جایگاه واقعیخودش برسد چون بازیکنان خوبی در تیم هستند و پرسپولیس از لحاظ مهره کم ندارد

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم نیاز به یک مربی شجاع و با وجود دارد نه یک مربی ترسو که وقتی می‌بازد همه چیز را گردن بازیکن و دیگر عوامل بیندازد و سهمی برای خودش در نظر نگیرد.

گفت‌وگوی محمد دایی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* شرایط پرسپولیس را در حال حاضر چطور می‌بینید؟
اوضاع پرسپولیس را که خودتان بهتر می‌دانید چطور است. ان‌شاالله شرایط تیم بهتر شود. ما دوست داریم پرسپولیس موفق شود و حالا با هر کسی که موفق باشد، فرقی نمی‌کند، بلکه مهم موفقیت پرسپولیس است. دعا می‌کنیم اوضاع تیم بهتر شود، اما پرسپولیس و استقلال همیشه مربیان‌بزرگ و با وجود می‌خواهند که مرد باشند و برد و باخت را گردن بگیرند، نه اینکه باخت را گردن بازیکن بیندازند. مربی ترسو به درد پرسپولیس نمی‌خورد. دعا می‌کنیم پرسپولیس یک مربی شجاع و با وجود بیاورد تا به جایگاه واقعی خودش برسد، چون بازیکنان خوبی در تیم هستند و پرسپولیس از لحاظ مهره کم ندارد.

* چرا حمید درخشان مدام باخت را گردن بازیکنان می اندازد؟
من اصلا با طرز کار درخشان کاری ندارم وفلسفه خودش را دارد. حرفی که من زدم کلی بود و با شخص خاصی کاری ندارم.

* سرمربی هنگام شکست چقدر مقصر است؟
وقتی تیم می‌بازد، همه مقصرند و کادر مدیریتی باشگاه، مربی و بازیکن همه نقش دارند همانطور که وقتی تیم می‌برد همه سهم دارند. به نظر من مربی باید آنقدر دل و جرأت داشته باشد که باخت را گردن بگیرد، چون در باخت تیم همه نقش دارند.

* بازی پرسپولیس و ملوان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
با توجه به پتانسیل و مهره‌هایی که پرسپولیس دارد و بازی که در آزادی برگزار می‌شود پرسپولیس باید برنده بازی باشد.

* و اگر باز هم پرسپولیس نتیجه نگیرد، چه کاری باید انجام داد؟
پرسپولیس هیات‌مدیره و رئیس و بزرگتر دارد و تصمیم‌ می‌گیرند، اما باید زمان داد که کار کنند. دعا می‌کنیم شرایط تیم بهتر شود کسانی که به عنوان مربی و سرمربی کار می‌کنند دوست ندارند ببازند و تلاش می‌کنند ببرند و دعا می‌کنیم موفق شوند.

* از بازیکن برزیلی جدید پرسپولیس خیلی انتقاد می‌شود. نظر شما در این رابطه چیست؟
به نظر من هنوز زود است در مورد این بازیکن صحبت کنیم، چون در یک بازی چیزی مشخص نمی‌شود و نباید با یک بازی شمشیر را از رو بست. باید ۳-۴ بازی به این مهاجم زمان داد و بعد صحبت کرد، اما در این یک بازی چیز خاصی از او ندیدم.

* فکر می‌کنی اگر علی دایی برکنار نشده بود، پرسپولیس امروز چه شرایطی داشت؟
مطمئن هستم که این تیم با علی دایی امسال صددرصد سهمیه می‌گرفت و در آسیا هم موفق عمل می‌کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز