خبرگزاری کار ایران

امیدوارم دربی‌اهواز جذاب باشد؛

ابن‌قاسم: اسکوچیچ حق دارد بازیکنان را به تیم امید ندهد / فولاد در اولویت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۲۲

می‌خواهم بدانم بازی‌های آسیایی نزدیک‌تر است یا بازی‌های تیم ملی امید؟ یقینا با یک نگاه به تقویم متوجه می‌شوید بازی‌های ما نزدیک‌تر است، پس محق هستیم بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم…

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما همکاری لازم را با تیم امید داریم، اما آنها هم منافع باشگاه‌فولاد را در نظر بگیرند.

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با ایلنا درباره صدرنشینی مشترک این تیم با ۳۴ امتیاز در کنار نفت‌تهران بیان داشت: این صدرنشینی در حالی است که ما ۶ بازیکن خود را به یک‌باره به دلیل مشکل کارت پایان‌خدمت از دست دادیم، اما به دلیل اینکه بازیکنان جوانان خوب و کادر فنی مجربی داشتیم توانستیم به صدر جدول صعود کنیم.

وی ادامه داد: دلیل اصلی موفقیت مان اعتماد به جوانان بود و آنها جواب اعتماد ما را دادند، وقتی ۶ بازیکن اصلی خود را از دست دادیم هیچ کس باور نمی کرد چنین نتایجی کسب کنیم حتی خود ما گفتیم وارد بحران می شویم اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد البته بگویم جوانان ما محصول آکادمی خوبی است که داریم.

وی درخصوص دعوت دهکردی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به کمیته اخلاق بابت کارت معافیت های تقلبی بازیکنان این تیم گفت: نه، آقای دهکردی به کمیته اخلاق دعوت نشده است.

سرپرست تیم فولاد خوزستان در خصوص عدم همکاری این باشگاه برای در اختیار گذاشتن بازیکنانش به تیم امید و اعتراض حبیب کاشانی مدیر تیم امید به این موضوع بیان داشت: ما ۲ بازیکن خودر ا در اختیار تیم امید گذاشتیم و آنها اردو خارجی خود را برگزار کردند بعد از بازگشت گفتیم بازیکنان خود را برای مسابقات لیگ برتر و نزدیک شدن به بازی‌های آسیایی می‌خواهیم.

وی افزود: تیم ما برای برپایی اردو خود ۱۴ بازیکن در اختیار داشت و نفراتی هم برای خروج از کشور مشکل داشتند و ۲ نفر ۲ نفر به تیم اضافه شدند. متاسفانه با مشکلاتی هم از سوی تیم ملی امید روبرو هستیم

سرپرست تیم فولاد خوزستان بیان داشت: می‌خواهم بدانم بازی‌های آسیایی فولاد نزدیک‌تر است یا بازی‌های تیم ملی امید؟ یقینا با یک نگاه به تقویم متوجه می‌شوید بازی‌های ما نزدیک‌تر است، پس محق هستیم بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم، همه جای دنیا بازیکنان ۲ روز قبل از مسابقه ملی به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود.

این قاسم اضافه کرد: آن‌طوری که ما به تیم امید کمک می‌کنیم، آنها به ما کمک نمی‌کنند. اسکوچیچ حق دارد بازیکنان را به تیم امید ندهد. اولویت با چه تیمی است با تیمی که هفته آینده در لیگ بازی دارد یا تیم امید که ماه های بعد بازی خواهد کرد؟ آنهم در شرایطی که ۶ بازیکن را به دلیل پایان خدمت جعلی از دست دادیم ۱۲ بازیکن هم پیش از شروع فصل از جمع ما جدا شدند. با این حال توانستیم موفق ظاهر شویم

وی افزود: فوتبال کشور باید به آکادمی فوتبال باشگاه فولاد افتخار کند. باید به اسکوچیچ افتخار کند. اگر بازی‌های ما را عقب می‌اندازند، ما بازیکنان خود را در اختیار تیم امید بگذاریم وگرنه با شروع بازی‌های آسیایی ما مجبوریم هر ۴ روز یک‌بار بازی کنیم. غیر از این باشد، ما ضمن اینکه حبیب کاشانی را دوست داریم نمی‌توانیم بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهیم، حتی اگر برای این قضیه به کمیته‌انضباطی هم دعوت شویم حرفی نداریم و می‌پذیریم.

سرپرست تیم فولاد درباره دربی این هفته دو تیم اهوازی نیز خاطرنشان کرد: ما امیدواریم بازی قشنگی را شاهد باشیم تا مردم جنوب کشور از دیدن آن لذت ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز