خبرگزاری کار ایران

پاسخی برای اخبار بی‌منبع ندارم؛

پوری‌حسینی: تعویقی در زمان واگذاری سرخابی‌ها بوجود نمی‌آید / ایرادی به پس‌گرفتن زمین تلو وارد نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۰۴۵

براساس اعلام قبلی روز ۲۷بهمن‌ماه پاکت‌های پیشنهادی مزایده باز خواهد شد و تاکنون هیچ‌گونه تعویقی در این برنامه وجود ندارد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور تاکید کرد که زمین تلو متعلق به اموال دولتی است و حالا دولت آن را از باشگاه استقلال پس گرفته که هیچ ایرادی به آن وارد نیست.

میرعلی اشرف‌عبدالله پوری حسینی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به سوالی درباره پس‌گرفتن زمین تلو از باشگاه‌استقلال که در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به آبی‌پوشان تعلق‌ گرفته بود، گفت: این زمین متعلق به اموال دولت است و بر اساس حکم شعبه ۵۳ دادگاه عمومی حقوقی تهران پس گرفته شده که مشکلی در این زمینه وجود ندارد، چون زمین متعلق به دولت بوده هر زمان که بخواهد می‌تواند پس بگیرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره انتشار اخبار متفاوتی در رسانه‌ها درباره این موضوع تذکر شد: اینکه برخی سایت‌ها اخبار را به گونه دیگری اعلام می‌کنند، آن هم در حالیکه منبعی برای آن نیست، نمی‌تواند ملاک باشد، اما چنانچه فرد مسئولی در این ارتباط اظهارنظر کرده باشد، بنده هم می‌توانم پاسخ بدهم.

پوری حسینی همچنین تاکید کرد: ما براساس وظایفی که داریم تلاش کردیم به شکل صحیح و مناسب قیمت‌گذاری برند ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس را انجام دهیم و براساس اعلام قبلی روز۲۷ بهمن‌ماه پاکت‌های پیشنهادی مزایده باز خواهد شد و تاکنون هیچ‌گونه تعویقی در این برنامه وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز