خبرگزاری کار ایران

به فغانی تبریک می‌گویم؛

قلعه‌نویی: استقلال‌گونه بازی کردیم و بردیم / برای اخراج کرار از او گله‌مندم

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۲۳

خوشحالم که استقلال گونه بازی می‌کنیم و از هواداران متشکرم که امروز کنار ما بودند. امیدوارم از این پس آنها هم در کنار ما باشند و در بازی بعدی کمک‌مان کنند.

سرمربی استقلال تهران ضمن گلایه از کرار بازی تیم‌اش را استقلال‌گونه توصیف کرد و اظهار کرد از این موضوع خوشحال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر سایپا اظهار کرد: امروز فضای خوبی را در ورزشگاه کرج دیدیم. این بازی را به سایپایی‌ها هم تبریک می‌گویم که خیلی خوب بودند. آنها خیلی خوب فوتبال بازی کردند و ما بعد از گلی که زدیم سعی در کنترل بازی داشتیم.

وی درباره قضاوت فغانی و صحنه اخراج کرار گفت: یک تبریک هم به آقای فغانی می‌گویم که با وجود خستگی در تمام صحنه‌ها نزدیک به توپ بود. درباره کارت‌هایی هم که کرار گرفت از او گله‌مندم که چرا اخراج شد.

قلعه‌نویی اضافه کرد: مالکیت توپ شاید با سایپایی‌ها بود اما کنترل بازی در اختیار ما بود و خدا را بابت ۳ امتیاز شاکرم. از همه بازیکنان متشکرم؛ چرا که آنها تیم واقعی استقلال را نشان دادند. آنها به لحاظ روانی و فیزیکی آماده‌اند و این درحالیست که در نیم فصل اول یک سری از افراد نمی خواستند تیم ما کامل باشد.

سرمربی استقلال با اشاره به حضور طرفداران استقلال در ورزشگاه شریعتی کرج، افزود: با این حال خوشحالم که استقلال گونه بازی می‌کنیم و از هواداران متشکرم که امروز کنار ما بودند. امیدوارم از این پس آنها هم در کنار ما باشند و در بازی بعدی کمک‌مان کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز