خبرگزاری کار ایران

هر توهینی بخواهد به ما می‌کند؛

شرفی: قلعه‌نویی آبروی خود را نبرد و کرار را بیرون کند / فکر می‌کند اینجا دهات است!

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۱۸

قلعه‌نویی بداند اگر قهرمان نشود مگر چه اتفاقی می‌افتد؟ این همه قهرمانی برای استقلال به دست آورده، حالا یک سال قهرمان نشود، اما در عوض امثال کرار را پررو نکند.

سرمربی پیشین استقلال‌تهران معتقد است امیر قلعه‌نویی نباید بیشتر از این به خاطر حرکات جاسم کرار با آبروی خود بازی کند.

اصغر شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره دیدار تیم‌های استقلال و سایپا که با پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید بیان داشت: بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم. تیم استقلال هم نشان داد دارد جا می‌افتد. این تیم پرمهره‌ است و قلعه‌نویی هم خیلی‌خوب از این مهره‌ها استفاده می‌کند. من تیم استقلال را دوست دارم و مدتی هم که بالای سر این تیم بودم نتایجی گرفتم که الان هم در خاطر هواداران استقلال باقی مانده است.

وی افزود: منتها این حرکت‌های جاسم کرار اوقات آدم را تلخ می‌کند او فکر می‌کند اینجا دهات است و هزار جور مسخره بازی درمی‌آورد و هر توهینی که بخواهد به ما می‌کند، نمی‌دانم دلیلش چیست؟

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: کرار با وجود اینکه فارسی بلد است، اما در برنامه ۹۰ حاضر نشد فارسی صحبت کند. او با این حرکت خود مزه پیروزی استقلال مقابل سایپا را از بین برد. واقعا نمی‌دانم چرا قلعه‌نویی محافظه‌کار شده؛ قبلا گردن کلفت‌تر بود و اجازه نمی‌داد بازیکنان چنین حرکت‌هایی در طول مسابقه انجام بدهند، اما قلعه‌نویی بداند اگر قهرمان نشود مگر چه اتفاقی می‌افتد؟ این همه قهرمانی برای استقلال به دست آورده، حالا یک سال قهرمان نشود، اما در عوض امثال کرار را پررو نکند.

وی افزود: مگر عراق بدون کرار در جام ملت‌ها چه کرد؟ این تیم تا جمع ۴ تیم جام پیش رفت، حالا کرار بود قهرمان می‌شد؟

شرفی درباره آغاز لیگ برتر بعد از تعطیلی ۵۰ روزه نیز متذکر شد: هنوز تیم‌ها جا نیفتاده‌اند، اما فکر می‌کنم در آینده بازی‌های بهتری را شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز