خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی یک – پدیده ۲؛

۳ گل بازیکنان پدیده در نیمه‌نخست / اعتراض به اندوی و تشویق لک!

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۵۶

تماشاگران تراکتورسازی که از گل‌های خورده تراکتورسازی ناراحت بودند و اندوی را مسبب آن‌ها می‌دانستند، در پایان نیمه نخست حامد لک را تشویق کردند.

نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پدیده مشهد در تبریز با شکست ۲ بر یک میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶ با قضاوت سیداحمد صالحی در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری ۲ بر یک شاگردان هادی مرزبان تمام شد.

ترکیب تراکتورسازی تبریز:عیسی اندوی، فرشاد احمدزاده، مهدی قریشی، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، احمد کامدار، میرهانی هاشمی و سامان نریمان جهان و ادینهو

ترکیب پدیده مشهد:مجتبی روشنگر، ایگور پراهیچ، رضا حقیقی، اکبر صادقی، محمد غلامی، محمدرضا ناصحی، محمد نژاد مهدی، بهادر نسیم اف، مسعود نظرزاده، مهدی نظری(دقیقه ۲۲ خیری) و زوران کنزوویچ

دقیقه ۱۲ محمد غلامی درپی ارسال از جناح چپ، مقابل دروازه‌ تراکتور و بین ۲ مدافع حریف با ضربه سری چکشی دروازه اندوی را هدف گرفت اما توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت و یک دقیقه بعد شوت سنگین اکبر صادقی هم از بالای دروازه تبریزی‌ها راهی اوت شد تا پدیده زنگ خطر را برای شاگردان خطیبی به صدا درآورد.

دقیقه ۲۱ بهادر نسیم‌اف درپی یک فرار تماشایی با عیسی اندوی تک به تک شد و پس از برخورد با او در محوطه جریمه روی زمین افتاد تا صالحی با دمیدن در سوت خود، نقطه پنالتی را نشان دهد و سنگربان میزبان را هم با کارت زرد جریمه کند. رضا حقیقی، هافبک پیشین پرسپولیس در نخستین حضورش با پیراهن پدیده در لیگ برتر، پشت این توپ ایستاد و ‌آن‌را برخلاف حرکت اندوی به نخستین گل این دیدار تبدیل کرد.

بعد از این گل مهدی نظری در برخورد با بازیکنان تراکتور مصدوم شد و جای خود را به مهدی خیری در ترکیب پدیده داد. تراکتور در ادامه فشار زیادی روی دروازه حریف ‌آورد. دقیقه ۳۱ احمد کامدار با نفوذ به داخل محوطه جریمه و با یک پاس به عقب فرشاد احمدزاده را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه او را بین راه مدافعان پرشمار پدیده دفع کردند.

دقیقه ۳۷ اکبر صادقی هم درپی خطا روی هافبک‌های تراکتور، با کارت زرد داور جریمه شد. چند دقیقه بعد تراکتور صاحب یک ضربه ‌ایستگاهی در جناح راست دفاعی حریف شد. ارسال بلند آندو تیموریان را ایگور پراهیچ با یک ضربه سر به اشتباه از بالای سر روشنگر درون دروازه خودی جای داد تا دقیقه ۴۱ بازی به تساوی یک بر یک برسد.

در دقایق پایانی این نیمه هم تراکتور چند حمله روی دروازه حریف ترتیب داد اما در لحظات پایانی این نیمه بهادر نسیم‌اف، در یک ضد‌حمله با شوتی زمینی توپ را دور از دستان اندوی به قعر دروازه تراکتور فرستاد تا میزبان نیمه نخست را بازنده به رختکن برود.

تماشاگران تراکتورسازی که از گل‌های خورده تراکتورسازی ناراحت بودند و اندوی را مسبب آن‌ها می‌دانستند، در پایان نیمه نخست حامد لک را تشویق کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز