خبرگزاری کار ایران

راز مهار پنالتی پرسپولیس فاش شد؛

زارع: کریمی گفت کدام جهت حرکت کنم / پدرم سنگربان ملوان بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۷۶

کریمی به من اشاره کرد که بازیکن پرسپولیس به کدام سمت ضربه می‌زند. من هم به همان سمت شیرجه رفتم و با شانس و لطف خدا این ضربه را مهار کردم.

بازیکن – دروازه‌بان امروز تیم ملوان مقابل پرسپولیس با بیان این‌که پدرش دروازه‌بان ملوان بوده، اظهار کرد فیروز کریمی به او گفته است که چگونه مقابل پنالتی پرسپولیس واکنش نشان دهد.

به گزارش ایلنا، مازیار زارع پس از پیروزی یک بر صفر ملوان مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و حالا تحت فشار است و هواداران باید به این تیم روحیه بدهند. من دوست دارم درباره تیم خودمان صحبت کنم.

وی افزود: امیدوارم روند رو به رشد ما ادامه پیدا کند. هفته آینده هم بازی سختی با راه‌آهن داریم. این دیدار هم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما مقابل راه‌آهن است و نباید این تیم را دست کم بگیریم.

زارع در پاسخ به این پرسش که چرا او پس از اخراج صادقی درون دروازه ملوان ایستاد و فلاحت‌زاده آن لحظه چه چیزی به وی گفت؟ توضیح داد: اولاً باید بگویم پدر من دروازه‌بان ملوان بود. در آن شرایط هم اصلاً متوجه نشدم که فلاحت‌زاده چه چیزی گفت. فقط فیروز کریمی به من اشاره کرد که بازیکن پرسپولیس به کدام سمت ضربه می‌زند. من هم به همان سمت شیرجه رفتم و با شانس و لطف خدا این ضربه را مهار کردم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به اینکه چرا بعد از گل خوشحالی نکرد؟ گفت: چرا خوشحالی نکردم؟ من با پژمان خوشحالی کردم و صد در صد از گلی که به پرسپولیس زدیم خوشحال بودم. پرسپولیس را دوست دارم اما ملوان تمام زندگی من است و هر چه دارم از ملوان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز