خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس در بحرانی‌ترین شرایط؛

درخشان نه «لنگش کرد»، نه نسخه‌‌ای پیچید / سرنوشت دایی تکرار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۱۹

به راستی چرا درخشان استعفا نمی‌دهد؟ آیا او هم همچون دایی که مدعی بود دنبال پول است، دنبال پول است که استعفا نمی‌دهد؟ یا فکر می‌کند همچنان می‌تواند پرسپولیس را از این مخمصه بزرگ نجات دهد؟

پرسپولیس دوران‌سیاه خود را با حمید درخشان تجربه می‌کند، همان مربی همواره منتقدی که حالا وارد گود شده و بهتر از هر زمان دیگری درک می‌کند «لنگش کن» چه جمله سخت و سنگینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید درخشان بدون‌شک این روزها بدترین و تلخ‌ترین لحظات زندگی‌اش را پشت سر می‌گذارد. پرسپولیس با او نتایج بسیار ضعیفی را تجربه می‌کند، هواداران معترض هستند و رسانه‌ها و مطبوعات انتقاد می‌کنند و گروهی هم انتظار استعفای او را می‌کشند، اما درخشان همچنان در سمت خود باقی مانده و گویا خیال کنار رفتن ندارد.

آنچه مسلم است اینکه درخشان هر چقدر هم مقاومت کند، نمی‌تواند از این معرکه جان سالم به در ببرد، چراکه فوتبال ورزش بسیار بی‌رحمی است و اجازه نمی‌دهد آدم‌های شکست‌خورده به کارشان ادامه دهند، به خصوص در تیم بزرگ و پرطرفداری مثل پرسپولیس که فشارها چندین برابر است و نمی‌توان مدت زمان درازی دوام آورد.

این روزها که پرسپولیس نتیجه نگرفته و عده‌ای حرف از استعفای درخشان می‌زنند، یاد دورانی می‌افتیم که علی دایی هدایت تیم را برعهده داشت. درست اول‌فصل بود که پرسپولیس انتظارات را برآورده نکرده بود و حمید درخشان مدعی بود: «آقایان چه اصراری دارند که بمانند، وقتی می‌بینند نمی‌توانند با تیم نتیجه بگیرند، چرا نمی‌روند؟ مگر پول چقدر ارزش دارد که استعفا نمی‌دهند و پرسپولیس را رها نمی‌کنند؟

هنوز زمان زیادی از آن روزها نگذشته و صدای درخشان در گوش ما زنگ می‌زند. هنوز دوران سخت دایی را فراموش نکرده‌ایم که روزهای سخت‌تر درخشان و پرسپولیس فرا رسیده، دورانی که تیم بزرگ پایتخت نمی‌تواند در خانه از پس تیم ۱۰ نفره ملوان که مدت‌هاست در قعر جدول دست و پا می‌زند، برآید و آزادی را بدون‌امتیاز ترک می‌کند تا هوادارانش بیش از پیش ناراحت و عصبانی شوند، اما واکنش درخشان به این ناکامی‌ها چه بوده؟ هیچ؛ می‌گوید: «استعفا نمی‌دهم و هیات مدیره هر تصمیمی بگیرد من تابع تصمیمات هستم. هیچ مشکلی هم بوجود نمی‌آوردم و هر موقع بگویند برو، به راحتی می‌روم!»

بهتر است درخشان ته مانده اعتبارش را بردارد و از پرسپولیس برود. به قول خودش وقتی می‌بیند نمی‌تواند، چه اصراری دارد همچنان بماند و آبرویش را به حراج بگذارد؟

به راستی چرا درخشان استعفا نمی‌دهد؟ آیا او هم همچون دایی که مدعی بود دنبال پول است، دنبال پول است که استعفا نمی‌دهد؟ یا فکر می‌کند همچنان می‌تواند پرسپولیس را از این مخمصه بزرگ نجات دهد؟ هر چه که هست شمارش معکوس برای درخشان آغاز شده؛ حال خود او بهترین تصمیم‌گیرنده است که بماند یا برود. گاهی می‌توان با نوشتن ۲ جمله ساده کار را هم ساده کرد…

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز