خبرگزاری کار ایران

اسلامیان فردی ملی‌گرا است؛

آذری: دفاع از گل‌محمدی دفاع از استراتژی باشگاه بود / نتیجه‌ نگرفتن تیم در یک برهه ما را فریب نداد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۳۶

این همه سال فوتبال دست تهرانی‌ها بود، فوتبال‌ ما پیشرفت خوبی داشت که حالا اصفهانی‌ها بیایند آن را خراب کنند؟ ضمن اینکه اسلامیان فردی ملی‌گرا است؛ یعنی نگاه کاملا ملی دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: به عنوان یک دانشجوی ورزش مملکت به کفاشیان توصیه کردم تغییراتی هم در سطح میانی مدیران‌فدراسیون انجام دهد.

سعید آذری در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به توصیه خود به علی کفاشیان برای ادامه تغییرات در سطح مدیران‌میانی فدراسیون بیان داشت: به طور کلی به کفاشیان توصیه کردم پس از تغییر نایب‌رییس اول و دبیرکل فدراسیون، تغییراتی هم در بین مدیران میانی فدراسیون داشته باشد.

وی با اشاره به حضور اسلامیان به عنوان فردی با اصالت اصفهانی به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال و اینکه از این پس امور مربوط به تیم‌های اصفهانی بهتر در فدراسیون رتق و فتق می‌شود، گفت: این همه سال فوتبال دست تهرانی‌ها بود فوتبال‌ ما پیشرفت خوبی داشت که حالا اصفهانی‌ها بیایند آن را خراب کنند؟ ضمن اینکه اسلامیان فردی ملی‌گرا است؛ یعنی نگاه کاملا ملی دارد.

مدیرعامل ذوب‌آهن ضمن ابراز رضایت از روند تیم فوتبال این باشگاه در مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: ما در مقطعی که تیم نتیجه نمی‌گرفت وظیفه داشتیم پای تفکر راهبردی که برای تیم ترسیم کرده بودیم بایستیم و با چند نتیجه بد آن سازمانی که ما می‌خواستیم بازسازی کنیم را خراب نکنیم. به همین دلیل عدم نتیجه‌گیری تیم در یک برهه ما را فریب نداد، چراکه به کار خود اعتقاد داشتیم.

وی افزود: می‌دانستیم دفاع از یحیی گل‌محمدی دفاع از راهبردی است که برای باشگاه در نظر گرفته‌ایم. گل‌محمدی هم لیاقتش را داشت، چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی و نمره قابل قبولی گرفت. ان‌شاالله در ادامه راه هم موفق‌تر باشد.

آذری تاکید کرد: در حال حاضر هدف‌گذاری ما ادامه روند رو به رشد در لیگ‌برتر و بعد از آن کسب عنوان قهرمانی در جام‌حذفی است. خوشبختانه ما توانسته‌ایم تا فینال این رقابت‌ها صعود کنیم و تا فینال هم ۴ ماه فرصت است و می‌توان گفت با انجام ۱۱-۱۰ بازی باقی مانده از لیگ‌برتر به هارمونی لازم برای دیدار مقابل نفت‌تهران در فینال جام‌حذفی دست خواهیم یافت و بدون شک اهالی فوتبال یکی از بازی‌های زیبای امسال فوتبال کشور را در فینال جام‌حذفی خواهند دید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز